تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798373161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگران بی اعصاب هالیوود: از بروس ویلیس تا جولیا رابرتز! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بازیگران بی اعصاب هالیوود: از بروس ویلیس تا جولیا رابرتز! + تصاویر
تماشاگران امروز: چندان به لب های خندان و قلب مهربان ستاره ها مقابل دوربین اعتماد نکنید. اگر روزی با یکی از آنها روبرو شدید سعی کنید تا توصیه های ایمنی را جدی بگیرید. شاید به نظرتان عجیب باشد اما این چهره های مهربان وقتی آن سوی دوربین قرار می گیرند، خیلی عنق تر از آن چیزی می شوند که حتی فکرش را می توانید بکنید. ستاره ها گاه آنقدر بد ادا هستند که کار با آنها تبدیل به یک کابوس می شود. در اینجا لیستی از ستارگان بداخلاق هالیوود را می بینید که کمتر کسی از کار با آنها لذت برده است.
بروس ویلیس؛ به جز او که آدم مزخرفی است!





ویلیس رابطه چندان خوبی با خبرنگاران ندارد و انگار به همه آنها مشکوک است. او در سال 2011 حتی حاضر نشد کنار پوستر فیلمش Cop Out بایستد تا از او عکس بگیرند. «کوین اسمیت» کارگردان فیلم هم در اظهارنظری عجیب همکاری با ویلیس را «نابود کردن روح و روان» نامید و در مراسم اکران عمومی فیلم وقتی پشت تریبون قرار گرفت، گفت: «می خواهم از تمام کسانی که ما را در ساخت این فیلم یاری کردند تشکر کنم، به جز بروس ویلیس که آدم مزخرفی است.»

مارلون براندو؛ گواهی پزشکی برای حساسیت به کارگردان





براندو تنها به این دلیل که دوست نداشت شلوار بپوشد، گروه تصویربرداری فیلم «امتیاز» را وادار کرد تا خیلی از صحنه ها را از کمر به بالا فیلمبرداری کنند. او حتی پا را فراتر هم گذاشت و نامه ای از پزشکش گرفت که در آن گواهی شده بود به «فرانک اوز» کارگردان فیلم حساسیت دارد. آقای کارگردان مجبور بود در اتاقی دیگر بنشیند و توصیه هایش را از طریق «رابرت دنیرو» به براندو منتقل کند. در سال 2006 هنگام فیلمبرداری «جزیره دکتر مورو» هم براندو به هیچ وجه حاضر نشد کلاه منحصر به فردی را که برای فرار از گرما روی سرش گذاشته بود، بردارد.

استیون سیگال؛ اینجا من رییسم!





اگر سر و کارتان با استیون سیگال افتاد زیادی به او نزدیک نشوید چرا که سیگال به برخوردهای زننده شهرت دارد. جان لگویزامو که در فیلم Executive Decision با سیگال همبازی بود، می گوید: «برای تمرین یکی از صحنه ها رفته بودیم که او شروع کرد به رجزخوانی و جملاتی مثل «اینجا رییس من هستم و قانون چیزی است که من می گویم». بعد ناگهان سراغ من آمد و بدون توجه به اینکه این تنها یک تمرین است با تمام قدرت من را به اینطرف و آنطرف کوبید. حس می کردم تمام استخوان هایم خردشده است.» سیگال یک بار دیگر در تمرین، مچ دست «شون کانری» را هم شکسته است.

جنیفر لوپز؛ من حرف نمی زنم





این خواننده و بازیگر سرشناس در سال 2012، در جریان تصویربرداری فیلم سینمایی «وقتی باردار هستی باید منتظر چه چیزی باشی؟» تصمیم گرفته بود تا در تمام مدت فیلمبرداری پروژه با هیچ کس صحبت نکند. او این تصمیم را عملی کرد و با این کار، کارگردان را حسابی به دردسر انداخت. البته می گویند این رفتار جی لو نشانه اعتراض به سوالات فراوانی بوده که درباره جدایی او و مارک آنتوانی پرسیده اند. با این حساب کسانی که لازم بود حتما با او صحبت کنند باید حرف شان را تنها با محافظ شخصی جنیفر لوپز در میان می گذاشتند.

جولیا رابرتز؛ مشاجره با اسپیلبرگ





جولیا رابرتز یکی دیگر از زنانی است که در این لیست قرار گرفته اند. رابرتز که در سال 1991 تنها 23 سال داشت، از سوی استیون اسپیلبرگ بزرگ برای بازی در فیلم هوک انتخاب شد اما این همکاری چندان خوب پیش نرفت و حتی کار به مشاجره با اسپیلبرگ هم کشیده شد. رسانه های آن زمان دلیل اصلی این رفتار عجیب جولیا را شکست عاطفی می دانستند که او در زندگی شخصی به آن دچار شده بود.

لیندزی لوهان؛ من به کنسرت دوستم می روم





لیندزی لوهان هم یکی از آن بازیگرانی است که اگر حوصله نداشته باشد احتمال اینکه کار پیش برود، بعید است. لوهان که قرار بود در قسمت دوازدهم فصل دوم سریال تلویزیونی «مدیریت خشم» بازی کند، یک روز تمام همه عوامل تهیه را سر کار گذاشت. او که می خواست به کنسرت یکی از دوستانش برود در تمام طول روز هیچ کاری انجام نداد. تمام گروه از این رفتار لوهان کلافه شده بودند اما خوب چاره ای جز تحمل کردنش نداشتند.

وزلی اسنایپس؛ سیگارکشی معترضانه





«پاتون اوسوالت» که در فیلم تیغ با وزلی اسنایپس همبازی بود خاطرات جالبی از او دارد: «در مدت زمان فیلمبرداری، اسنایپس هر روز فقط روی صندلی می نشست و از صبح تا شب سیگار می کشید. او می خواست با این کار اعتراضش را به سبک کارگردان و تهیه کننده فیلم نشان بدهد. اسنایپس معتقد بود که روش آنها درست نیست و باید پول بیشتری به او می دادند.» این بازیگر رنگین پوست هالیوود در سال 2010 به دلیل نپرداختن مالیات ناچار شد تا 3 سال را در زندان بگذراند.




چهارشنبه, 02 مهر 1393 ساعت 09:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن