تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايمان دارم پارسه به ليگ برتر صعود مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايمان دارم پارسه به ليگ برتر صعود مي کند
عابديني مدير باشگاه پارسه گفت: من به صعود پارسه به ليگ برتر در انتهاي اين فصل کاملا ايمان دارم.

عابدینی مالک باشگاه پارسه در گفت و گو با سایت این باشگاه توضیحات جامعی درباره وضعیت پارسه داده است که در ادامه می خوانید:

قانون جديد فدراسيون استفاده از 18 بازيکن بزرگسال در تيم را مجاز مي داند، اين موضوع چه تاثيري در تيم شما داشته است ؟

به مراتب کار براي تيم سخت شده. با توجه به اينکه تمرين قسمت مهمي در بخش آموزش است، بازيکناني که در رده اميد هستند يا بازيکنان زير 23 سال به جهت وقفه 2 ساله اي که به علت خدمت سربازي در تمرينات دارند از نظر فني و قدرت بدني دچار افت مي شوند و استفاده ازاين باريکنان کار را براي تيم سخت مي کند با اين روند قطعا تيم ها لطمه مي خورند و مشکلاتي را براي تيم ها به همراه خواهد داشت که در هفته هاي 14 تا 15 ليگ اين مشکلات در تيم ها کاملا مشهود خواهد بود با اجراي اين روش بصورت يکباره موافق نبودم اما معتقدم که اين روش دور نماي بسيار خوبي در فوتبال خواهد داشت .

امسال پارسه از 2 مربي جديد هاملت ميختاريان و سالک زماني در تيم استفاده کرده اين دو مربي تاکنون چقدر در تمرينات تيم تاثير گذار بوده اند ؟

در اين مورد نظر سر مربي دقيق تر خواهد بود که طبق اطلاعات من ايشان از کار اقاي سالک زماني بسيار رضايت دارند و از روند تمرينات و کار گروهي و تاکتيکي تيم راضي هستند با توجه به سابقه کاري آقاي سالک زماني خوشحاليم که از تجربيات ايشان در کادر فني پارسه استفاده مي کنيم و همينطور آقاي هاملت ميختاريان هم از تجربه کافي در اين زمينه برخوردارند و با نظر به اينکه ايشان از بازيکنان قديمي تيم پارسه بودند کاملا با روش و تاکتيک تيم آشنا هستند و اين موضوع قطعا نقطه مثبتي در کارايشان خواهد بود .

شما چند درصد احتمال مي دهيد که امسال به ليگ برتر صعود کنيد ؟

من اصلا احتمال نمي دهم . من معتقدم که مهمترين رکن براي رسيدن به هدف ايمان به آن هدف است . من ايمان دارم که پارسه به ليگ برتر صعود مي کند .

قبل از بازي هاي جام حذفي تعداد بازي هاي تدارکاتي و دوستانه تيم پارسه قابل ملاحظه بوده و تقريبا شما 10 بازي انجام داده ايد اين بازي ها چه تاثيري روي تيم داشته و چه هدفي از انجام اين بازيها داشتيد؟

از انجام اين بازيها 2 هدف مهم داشتيم: يکی ارزيابي بازيکن هاي جديد از نظر فني و کار گروهي و دومی آناليز تيم و يافتن نقاط قوت و ضعف تيم. همينطور اين بازي ها باعث شد که بتوانيم هماهنگي مطلوبي را در ترکيب تيم بوجود آوريم و در کل از انجام اين بازي ها راضي هستم

به نظر شما علم و دانش در ورزش کشور چه جايگاهي دارد ؟

به نظر من هر ورزش يک علم است و خوشبختانه ورزش کشور ما از پشتوانه علمي خوب و قدرتمندي برخوردار است . دربعضي از رشته ها مثل واليبال و فوتبال حرفه اي علم و دانش جايگاه خود را يافته اما متاسفانه درتمام رده ها هنوز اين موضوع فراگير نشده ودر رده هاي پايين مثل نونهالان کار بصورت علمي انجام نمي شود از ابتدابايد کار بصورت اصولي و علمي انجام شود يعني از پايه استعداديابي درست و علمي انجام شود. بايد در تمام رده ها اصول و دانش فوتبال را اشاعه دهيم . البته نو نهالان روند رو به رشدي را داشته و عملکرد بهتري را اخيرا از خود ارائه داده اما هنوز جامع و کامل نيست ما پتانسيل اين را داريم که بهتر عمل کنيم .

مهمترين هدف شما چيست ؟

مهمترين هدف پارسه اين است که به جايگاهي دست پيدا کند که عنوان دانشگاه فوتبال را به خود اختصاص دهد . و تمام کادر پارسه دست به دست هم داده اند که اين هدف تحقق يابد.

آيا رکن خاصي وجود دارد که شما در اجراي آن درون سيستم و تيم خود تاکيد داشته باشيد ؟

اصولا روي 2 مطلب همواره تاکيد دارم اول اينکه هر انساني بايد از کاري که انجام مي دهد و ازوقتي که صرف انجام آن کار مي کندلذت ببرد اگر از انجام کار لذت کافي را نبرده باشد قطعا آن کار مفيد و تاثير گذار نخواهد بود پس هميشه تاکيد دارم که (مهمترين هدف لذت از کار و لحظه هاست ) چون تنها در اين صورت هر انساني مي تواند در هر زمينه مطلوبترين کار را ارائه دهد .

دوم اينکه اهداف همه افراد هم جهت با اهداف سازمان باشد . توانايي هاي فردي يک انسان زماني معناو ارزش پيدا مي کند که فرد بتواند درون يک گروه قرار بگيرد و در جهت رسيدن به هدف گروهي از اين توانايي ها استفاده کند .يک کار تيمي زماني به بهترين شکل انجام مي شود که تک تک افراد تمام توانايي هاي فردي خود را در جهت رسيدن به يک هدف واحد که همان هدف سازمان است بکار بگيرند که در اين صورت استعداد و توانايي شخصي افراد هم ارزش و معناي متفاوتي پيدا مي کند .

چقدر به وجود روانشناس در تيم خود معتقد هستيد ؟

ما هرسال از روانشناس در تيم استفاده مي کنيم به علت اينکه روانشناسي تيمي يک محتواي متفاوت در علم روانشناسي را به خود اختصاص داده به شخصه معتقدم که روانشناس در لحظات بحراني مي تواند کمک بسزايي به تيم نمايد و از لحاظ روحي تيم را هدايت کند . هدايت و همسوکردن ذهن اعضاء تيم در شرايط بحراني يکي از ارکان مهم در موفقيت يک تيم است . همينطور روانشناس مي تواند با تشريح و تفهيم کار تيمي براي بازيکنان هماهنگي مطلوبي را بين بازيکنان باشگاه و کادر فني بوجود آورد در اين رابطه جمله استاد ارزشمندم جناب آقاي دکتر رحيميان را هميشه در خاطر دارم که (ما براي انجام کار تيمي ابتدا بايد کار تيمي را به خوبي تشريح کنيم کار تيمي تعريف مشخصي دارد) و من هميشه سعي کردم از اين نکته در اداره تيم استفاده کنم .

به نظر شما بزرگترين ضعف در فوتبال ما چيست ؟

به نظر من مهمترين ضعف در فوتبال ما نبود تاکتيک تيمي منسجم در طول 90 دقيقه بازي است.

چه عواملي در موفقيت يک تيم مي تواند نقش داشته باشد ؟

براي موفقيت در يک گروه بايدهم فکري و همدلي بين تمام افراد تيم وجود داشته باشد چون از نظر من همدلي بدون همفکري هيچ ارزشي ندارد و به مرور زمان از بين مي رود . اگر افراد با علم و آگاهي با هم همسوشوند به مرور زمان به نقاط مثبت و مشترک بيشتري بين خود پي مي برند و اين موضوع اتحاد بين آنها را مستحکم تر مي کند در غير اين صورت اين حس مشترک بين افراد بوجود نخواهد آمد .

عامل ديگر موفقيت يک تيم داشتن شخصيت قهرماني درون يک تيم است . اگر يک تيم شخصيت قهرماني را در تمام مراحل درون سيستم خود حفظ کند در شرايط بحراني بازيکنان و کادر روحيه خود را از دست نمي دهند و از نظر تاکتيکي تيم دچار افت نمي شود و مطمعنا اين عامل در موفقيت تيم مي تواند نقش داشته باشد در اين رابطه مي توانم از تيم ملي آلمان نام ببرم که هميشه شخصيت قهرماني درون سازمان اين تيم حفظ شده و يکي از عوامل موفقيت اين تيم است

شخصيت فردي و فرهنگی يک بازيکن چقدر براي شما مهم است ؟

شديدا روي اين موضوع تاکيد دارم و بازيکني که از نظر شخصيتي مورد تاييد نباشد به هيچ عنوان جذب پارسه نمي شود . و من به اين موضوع افتخار مي کنم که تمام کادر پارسه از نظر شخصيتي و فرهنگي در سطح بالايي قرار دارند .

به عنوان آخرين سوال به نظر شما تحصيلات عالي در موفقيت يک بازيکن فوتبال چقدر مهم است؟

صرفا تحصيلات نمي تواند کسي را فوتباليست کند يعني تحصيلات به تنهايي کافي نيست براي موفقيت تحصيلات ،استعداد و تمرين بايد در کنار هم باشد . اميدوارم که در آينده جوانان کشور در کنار تحصيلات عالي به ورزش هم بپردازند و اين نکته را مد نظر قرار دهند که تحصيل از ورزش جدا نيست .



پارسه تهراندسته يک


1393/06/26 17:54  تعداد بازدید: 26،634





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن