تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود به لیگ برتر فوتبال کشور ، منوط به پیروزی در بازی های خانگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل تیم نساجی مازندران: صعود به لیگ برتر فوتبال کشور ، منوط به پیروزی در بازی های خانگی است ساری – ایرنا – مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : با برنامه ریزی برای کسب پیروزی در بازی های خانگی ، به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می کنیم .


" محمدصادق درودگر " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : یکی از مشکلاتی که نساجی در فصل قبل داشت ، ضعف مفرط در بازی های خانگی بود.
وی بیان کرد : نساجی در فصل گذشته عملکرد خوبی در بازی های خانگی نداشت اما اگر بتوانیم 12 بازی این فصل را با برد به پایان برسانیم حتماً به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران افزود : 11 بازی لیگ را باید در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کنیم و روی این 33 امتیاز و حمایت مازندرانی ها از تیم نساجی حساب ویژه ای باز کرده ایم .
درودگر ادامه داد : نساجی به رغم آن که از جمله تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است اما از لحاظ برخورداری از امکانات، بسیار ضعیف است .
وی گفت : از روزی که به این باشگاه آمدم حتی یک ورقه کاغذ را تحویل نگرفتم که این واقعیت های آزار دهنده، در شان نساجی نیست .
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد :نساجی دارای نقاط مثبت و ضعفی است که هدف اصلی ما، تقویت نقاط مثبت و از بین بردن نقاط ضعف است .
درودگر افزود : باید کاری کنیم تا فوتبال دوستان از فیروزکوه تا بهشهر و آمل و نوشهر برای بازی های نساجی به ورزشگاه شهید وطنی بیایند.
وی ادامه داد: باید کنکاش کرد چرا تیمی که بیشترین بازیکن را به لیگ برتر فوتبال ایران داده و از این پشتوانه مردمی برخوردار است نمی تواند به لیگ برتر صعود کند.
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران به طرح های در دست اجرای باشگاه برای تامین هزینه ها اشاره کرد و گفت : یکی از طرح هایی که می خواستیم در نساجی اجرا شود، تامین هزینه های تیم از کانالی به جز سرمایه های مالک باشگاه بود .
درودگر بیان کرد : اگر چه آقای پرهام می تواند از عهده حمایت مالی تیم برآید اما تداوم این شیوه در دراز مدت امکان پذیر نیست .
وی اظهار کرد : هزینه مالک از جیب شخصی ، نمی تواند عمر درازی در تیمداری حرفه ای داشته باشد پس از مدتی ، این انگیزه ها از بین می رود و دیگر نمی توان از این محل ، هزینه های تیم راتامین کرد .
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران افزود : به همین دلیل تلاش ها برای جلب نظر شرکت ها و صنایع بزرگ آغاز شد و در نهایت ، شرکت ذوب آهن سهند غرب ، حمایت مالی از این فوتبال نساجی را برعهده گرفت و نام این شرکت در رقابت های فصل جاری ، بر روی پیراهن نساجی درج خواهد شد.
دوردگر ادامه داد : باشگاه تصمیم گرفته است در این فصل ، مبلغی در حدود 4 میلیارد تومان برای تیم فوتبال هزینه کند که این مبلغ صرف پرداخت قرارداد بازیکنان، هزینه اسکان و ایاب و ذهاب، پاداش بازیکنان و مانند این ها خواهد شد .
وی گفت : در کشور افراد متمول تر از پرهام نیز حضور دارند ولی نمی توانند برای مردم و ورزش که درآمدی برای آن ها ندارد هزینه کنند.
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد : تمام کارهائی که قرار است در قائمشهر انجام دهیم را در سه هدف ساختار سازی، راه اندازی آکادمی فوتبال نساجی ولیگ برتری شدن نساجی خلاصه کردیم.
تیم فوتبال نساجی مازندران در گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور با تیم های آلومینیوم هرمزگان، مس کرمان، استقلال اهواز، فولاد نوین اهواز، گیتی پسند، شهرداری اردبیل، یزد لوله، ایرانجوان بوشهر، نیروی زمینی و نفت و گاز گچساران همگروه است .
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال این رقابت ها از 12 مهرماه آغاز می شود .ک/3
7331/506


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن