تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805247558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده قالیباف برای حل مشکل سرویس مدارس استثنایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وعده قالیباف برای حل مشکل سرویس مدارس استثنایی
شهردار تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در یکی از مراکز آموزش پرورش استثنایی در جنوب تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد
به گزارش نامه نیوز، محمدباقر قالیباف در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مرکز آموزش استثنایی رجائیه در منطقه 15 تهران معلمان را افرادی دانست که بار اصلی تربیت در کشور را به دوش می‌کشند و گفت: در حقیقت بار اصلی اداره آینده کشور بر دوش معلمان است و آنان مسئولان آینده را تربیت می‌کنند.


وی با گرامی داشتن یاد شهدای دانش آموز و دانشجو و ایام هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم برای تربیت نسل آینده تلاش کنیم و امروز بار اصلی تربیت فرزندان کشورمان بر دوش آموزش و پرورش و معلمان است.

قالیباف با بیان اینکه هر کدام از ما و مدیران وظیفه داریم که برای اعتلای آموزش و پرورش در کشور تلاش کنیم، گفت: امروز من به این دلیل به مدرسه آمده‌ام که هم انجام وظیفه کنم و هم شخصا بگویم که محدودیت‌های حرکتی و جسمی برای فرزندان ما محدودیت نیست و ما باید به آنها اعتماد کنیم و مهارت‌هایشان را ارتقاء دهیم.

قالیباف افزود: در حقیقت از این رو به این دانش آموزان استثنایی گفته می‌شود که علیرغم برخی محدودیت‌هایی که برایشان وجود دارد توانسته‌اند نتایج فوق العاده‌ای بگیرند که یک نمونه آن همین قبولی 95 درصدی در دانشگاه‌هاست.

شهردار تهران با اشاره به حضور دو عضو دارای معلولیت در شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما در همین شورای شهر خودمان دو عزیز استثنایی را داریم که در همین مدارس تحصیل کرده‌اند و به رتبه‌های بالای علمی رسیده‌اند.

قالیباف افزود: وظیفه ما در عدالت این است که با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، بیشتر در خدمت این عزیزان باشیم و همه ما از جمله مدیران، اولیاء و ... باید به این عزیزان خدمت کنیم.

قول قالیباف برای حل مشکل سرویس مدارس استثنایی

به گزارش ایسنا، شهردار تهران با اشاره به دغدغه اولیاء دانش آموزان استثنایی درباره سرویس مدارس، اظهارکرد: من همینجا خدمت شما عرض می‌کنم که مدیران مدارس استثنایی شهر تهران دیگر دغدغه‌ای به نام سرویس مدارس ندارند و من شهرداران مناطق را موظف می‌کنم که با حضور در این مراکز تکلیف سرویس‌های این مدارس را روشن کنند.

شهردار تهران با اشاره به سند جامع بنیادین تحول در آموزش و پرورش اظهارکرد: همه ما مکلفیم در کشور و در همه ظرفیت‌ها به کسانی که در این خصوص فعالیت می‌کنند کمک کنیم و باید دست در دست هم دهیم تا این سند که مهمترین سند برای ضمانت آینده و پیشرفت کشور است در آموزش و پرورش اجرایی شود.

قالیباف با بیان اینکه اجرای این سند به تنهایی در توان آموزش و پرورش نیست و تمام کشور باید دست به دست هم دهند، گفت: یکی از رسالت‌های مهم این سند ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و باید بر اساس این سبک رابطه فرد با خود و خدایش به درستی تعریف شود و این امکان پذیر نخواهد بود مگر به وسیله این سند.

شهردار تهران با اشاره به جلسه‌ای که چندی پیش با دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید داشت، خاطر نشان کرد: در این جلسه به آقای فانی گفتم که برای تحقق سند جامع بنیادین تحول در آموزش و پرورش در شهر تهران روی شهرداری تهران حساب کنند و من خودم را در این موضوع مکلف می‌دانم.

قالیباف پس از به صدا درآوردن زنگ مدارس در جمع خبرنگاران درباره چرایی حضورش در مدرسه استثنایی اظهار کرد: به هر حال عدالت حکم می‌کند که به این دانش آموزان نیز توجه شود و در این مراکز نیز شهروندان مسئول و آگاه تربیت می‌شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه در بحث حمل و نقل عمومی تصمیم گرفتیم که هزینه برای دانش آموزان و دانشجویان 50 درصد باشد، گفت: هزینه‌های سرویس مدارس استثنایی در شهر تهران نیز رایگان است و شورای شهر نیز با این موضوع موافقت کرده است.



منبع: ایسنا


۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن