تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انرژی تجدیدپذیر با حمایت ارتقا می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشاور وزیر نیرو:
انرژی تجدیدپذیر با حمایت ارتقا می‌یابد
مشاور وزیر نیرو در امور اقتصادی گفت: بحث انرژی‌های تجدیدپذیر با حمایت ارتقا می‌یابد و وزارت نیرو در این مسیر گام‌های موثری برداشته است.


منظور، مشاور وزیر نیرو در امور اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: باید توسعه فیزیکی انرژی‌های نو در کشور صورت گیرد.

وی افزود: در مقایسه با دیگر کشورها قیمت برق در کشورمان ناچیز است و همین امر موجب شده است که سرمایه گذاری در بحث انرژی‌های تجدیدپذیر پرهزینه باشد.

منظور ادامه داد: باید برای تولید در این بخش یارانه تعلق گیرد تا سرمایه‌گذاری توجیه پیدا کند.

مشاور وزیر نیرو در امور اقتصادی گفت: ابتکار قانون بودجه در عوارض 30 ریالی به انرژی‌های تجدید پذیر موجب شد تا فضا برای توسعه انرژی تجدید پذیر آماده شود.

منظور اظهار داشت: پرداخت 460 تومان به ازای هر کیلو وات ساعت در بحث انرژی‌های نو خود، نشان از اقبال وزارت نیرو در پرداختن به این بحث است.

وی با اشاره به اینکه قیمت متوسط فروش برق به مردم 49 تومان است، افزود: با حمایت‌های صورت گرفته 9 برابر قیمت فروش برق به مشترکین به تولیدکنندگان برق از انرژی‌های نو داده می‌شود.

مشاور وزیر نیرو در امور اقتصادی ادامه داد: با توجه به قیمت تامین شده در بحث انرژی‌های نو، سرمایه‌گذاری در این بخش معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن