تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواخته شدن زنگ شکوفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نواخته شدن زنگ شکوفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش


یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموزکلاس اولی در کشور سال تحصیلی ۹۴-۹۳ را آغاز کردند. وزیر آموزش و پرورش درمراسم نواخته شدن زنگ شکوفه ها، سال تحصیلی پر نشاطی را برای دانش آموزان آرزو کرد. همچنین امروز ۴۰ مدرسه به طور همزمان به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یک میلیون و 200 هزار دانش آموزکلاس اولی در کشور سال تحصیلی 94-93 را آغاز کردند.
وزیر آموزش و پرورش، درمراسم نواخته شدن زنگ شکوفه ها در مدرسه برکت شهدای معلم در شهرستان قدس، سال تحصیلی پر نشاط همراه با موفقیت و سلامتی  برای دانش آموزان آرزو کرد.
علی اصغر فانی، با بیان اینکه تزکیه نفس و توجه به آموزه های اخلاقی و دینی باید در سرلوحه تعلیم باشد افزود: دانش آموزان سرمایه های اصلی ما هستند و باید در تربیت آنها و رشد و شکوفایی استعدادهایشان کمال سعی و تلاش خود را به کار گیریم.
وزیرآموزش و پرورش گفت: به طور حتم دانش آموزان امروز در آینده کشور را اداره خواهند کرد و نقش تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در تامین سرمایه انسانی کشور بی نظیر است.
فانی افزود: از این رو از همکارانم می خواهم قدر چنین نعمت هایی را بدانند و تمام تلاش خود را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان بکار گیرند.
همچنین امروز شمار 40 باب مدرسه که توسط بنیاد برکت در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته شده است، به طور همزمان به بهره برداری رسید که یک باب از آنها در شهرستان قدس قرار دارد.
این مدارس از استانداردهای مناسب ساخت اماکن آموزشی و بهترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است.
مدارس جدید «بنیاد برکت» در 17استان کشور ساخته شده  و شامل 152 کلاس درس است، همه این مدارس از ابتدای مهر امسال در مقطع ابتدایی پذیرای صدها دانش آموزش خواهد بود.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کشور بسازدکه اکنون بیش 2 هزار و 308 کلاس درس در قالب 501مدرسه توسط این بنیاد در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته شده یا در حال تکمیل است.  
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن