تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798663643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیرآموزش و پرورش: دولت رشد کمی وکیفی مدارس غیرانتفاعی را دنبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیرآموزش و پرورش: دولت رشد کمی وکیفی مدارس غیرانتفاعی را دنبال می کند نوشهر- ایرنا - معاون وزیرآموزش و پرورش با اشاره به این که دولت یازدهم برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت مشارکت مردم درعرصه تعلیم و تربیت اهتمام ویژه ای دارد، گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال رشد کمی و کیفی مدارس غیردولتی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، "مرضیه گرد " روز دوشنبه در نشستی با حضور مسوولان مدارس غیرانتفاعی غرب مازندران در تالار اجتماعات کانون شهید باهنر نوشهر، افزود: امروز یکی از دغدغه های جدی دولت ارتقای سطح کیفی مدارس غیردولتی است به گونه ای که حتی بر رقابت پذیری سایر نهادها نیز با آموزش و پرورش در این زمینه تاکید فراوانی دارند.
وی به نگاه عادلانه دولت به عرصه تعلیم و تربیت در تمامی استان های کشور اشاره کرد و گفت: در مدارس غیرانتفاعی نیز از این که بیشترین نیروی انسانی مشغول فعالیت در این واحدهای آموزشی از قشر فرهنگی بازنشسته و توانمند هستند، بنابراین مردم نیز دراین بخش همکاری مطلوبی دارند.
وی اظهار داشت : اگر مسوولان نهادهای ذیربط همسو با سیاست های دولت برنامه ریزی و ایده داشته باشند به تبع زمینه برای حمایت و مشارکت های مردمی نیز دراین زمینه فراهم شده به نحوی که حتی خود مردم مدافع مدارس غیردولتی خواهند شد.
معاون وزیرآموزش و پرورش ارائه بسته های حمایتی ازسوی دولت با هدف پشتیبانی مالی از مدارس غیرانتفاعی، آسان سازی فرآیند صدورمجوزها، گزینش بموقع نیروی انسانی، واگذاری بخشی از خدمات و تاکید برهمکاری بانک ها در جهت پرداخت تسهیلات کم بهره و درازمدت به مووسسان مدارس غیرانتفاعی ازسوی این دولت را گامی موثر برای رفع مشکلات فراروی این مدارس در کشور معرفی کرد.
گرد، احیای طرح رافع، امضای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت مسکن و شهر سازی به منظور شناسایی و معرفی زمین های با کاربری آموزشی جهت ساخت مدارس غیرانتفاعی و تخفیف ویژه برای دانش آموزان مستعد برای تحصیل در این مدارس را از دیگر اقدامات صورت گرفته دراین بخش برشمرد.
رییس سازمان مدارس غیرانتفاعی همچنین از تخصیص حدود 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سرانه کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش برای مدارس غیرانتفاعی استان مازندران خبرداد.
گرد همچنین با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران بویژه شهرهای ساحلی غرب این استان خواستار برنامه ریزی مسوولان نهادهای ذیربط برای ساخت اردوگاه پرورشی دراین مناطق شد و گفت : هزینه دراین بخش با توجه به شرایط منطقه درحقیقت یک سرمایه گذاری است و افرادی که قصد اجرای چنین طرح هایی داشته باشد مورد حمایت وزارت آموزش و پرورش قرارخواهند گرفت.
وی همچنین اجرا نکردن صحیح قوانین و آیین نامه ها ازسوی مسوولان ادوارگذشته را زمینه ساز بسیاری از مشکلات در مدارس غیرانتفاعی در برخی از استان های کشوردانست و گفت : تنوع واحدهای آموزشی از یک دهه اخیرمشکلاتی را در حوزه مالی برای موسسان مدارس غیرانتفاعی ایجاد کرد و باید این مشکلات بتدریج با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل شود.
معاون وزیرآموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که شرایطی فراهم شود که به زودی شاهد حمایت های حدود 50 درصدی مردم از مدارس غیرانتفاعی در کشور باشیم.
طبق آمار از منابع رسمی از مجموع بیش از 12 میلیون دانش آموز در کشور ، دست کم یک میلیون و 50 هزار نفر در مدارس غیرانتفاعی مشغول تحصیل هستند.
624/1535/506


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن