تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از متروی شیراز همزمان با روز بزرگداشت حافظ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس خبر داد: بهره‌برداری از متروی شیراز همزمان با روز بزرگداشت حافظ خبرگزاری پانا: استاندار فارس وعده داد كه بهره‌برداری از فاز اول خط یك قطار شهری شیراز، همزمان با ایام بزرگداشت حافظ و با حضور یكی از مقام‌های بلندپایه كشور انجام خواهد شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 12:15



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمحمد احمدی در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه باید تست‌های مختلفی را پشت سر می‌گذاشت و با اطمینان كامل به بهره‌برداری می‌رسید.
استاندار فارس با تاكید براینكه برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهرهای مختلف نیازمند زیرساخت هستیم، خاطرنشان كرد: پروژه مصوب قطار شهری شیراز 100 كیلومتر است كه تنها حدود 24 كیلومتر آن عملیاتی شده است.
وی با اشاره به آغاز مرحله اجرایی خط دوم این پروژه توسط قرارگاه خاتم، از آغاز مذاكرات برای واگذاری خط سوم قطار شهری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبرداد و گفت: معاون عمرانی استانداری و شهردار شیراز امروز برای پیگیری موضوع به تهران عزیمت كرده‌اند.
استاندار فارس با بیان اینكه از بهره‌برداری‌های زودهنگام پروژه‌ها منجمله خط آهن در شیراز خاطره خوبی در اذهان وجود ندارد، گفت: ما باید با اطمینان پروژه‌ها را دنبال كرده و به بهره‌برداری برسانیم.
احمدی تاكید كرد: بی‌تردید در موضوع رفع مشكلات ترافیكی، باید براساس مطالعات و با استفاده از تجارب كارشناسی جهان عمل كرد، امروز برخی خیابان‌ها در شیراز علی‌رغم قرار داشتن در مركز شهر و وجود بار ترافیك سنگین به‌واسطه اتصال بین مراكز مذهبی، گردشگری و خدماتی، به معبری محله‌ای شبیه است تا یك خیابان مركزی.
وی با تصریح اینكه نمی‌توان مردم را در خرید خودرو محدود كرد، گفت: وظیفه دستگاه‌های مختلف است كه زیرساخت‌های مناسب را برای ارتقا سطح رفاه شهروندان فراهم كنند و در این راستا دولت و دستگاه‌های دولتی از هیچ كوششی فروگذار نخواهند كرد.
استاندار فارس همچنین با انتقاد از وضعیت فعلی دسترسی‌ها به حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: امروز زائران و دوستداران اهل بیت(ع) برای زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) متحمل سختی‌های زیادی می‌شوند كه این وضعیت شایسته حرم سوم اهل بیت نیست.
احمدی از تلاش برای ایجاد دسترسی‌های جدید برای تسهیل در تردد زائران به حرم مطهر حضرت شاهچراغ خبر داد و گفت: یكی از هدف‌های اجرای طرح توسعه حرم و اتصال خیابان 9 دی به بلوار رحمت، همین امر است.
استاندار فارس در عین حال تاكید كرد كه طرح‌های مورد نظر براساس مطالعات كارشناسی و با در نظر گرفتن تمام مسائل میراثی مدیریت و انجام خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن