تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806663698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اتحادیه ویدئو رسانه ایران مشخص شد/ ابقای دبیر اتحادیه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
رییس اتحادیه ویدئو رسانه ایران مشخص شد/ ابقای دبیر اتحادیه
در مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران حمیدرضا نوروزی به عنوان رییس اتحادیه ویدئو رسانه ایران انتخاب و مصطفی محمودی نیز به مدت سه سال در سمت دبیر اتحادیه ابقا شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این تشکل صنفی با رای اعضا به مدت سه سال و بازرسان اتحادیه نیز به مدت یکسال انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کردند. در مجمع عمومی سالانه که با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق مدیران عامل موسسات ویدئو رسانه و نمایندگانشان و حضور و نظارت نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شد مصطفی محمودی دبیر اتحادیه آخرین گزارش دبیرخانه در خصوص فرآیند انتخابات را به اعضا ارائه کرد و پس از تشکیل هیات رییسه سنی به منظور برگزاری انتخابات و نظارت بر آن، کاندیداها هریک به ارائه برنامه های خود پرداختند و سپس رای گیری به شکل مخفی انجام شد. در نهایت پس از شمارش آرا به ترتیب حمیدرضا نوروزی (موسسه سینما هفت)، علی اکبر قائنی نجفی (موسسه هنرنمای پارسیان)، جواد انصاری (موسسه پرتو آبی) حمیدرضا ریاحی دهکردی(موسسه رودکی) و مهدی زم (موسسه هنر هشتم) به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و همچنین فرهاد رحمتی(موسسه قرن جدید) و نادر معماری (موسسه کیمیا نما) به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب شدند. همچنین حسن داها (سینما رسانه آسیا) و محمود سلطانی (پارس ویدیو) نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند ضمن اینکه علی الموتی (موسسه ریزموج) قبل از شروع رای گیری به سود حمیدرضا نوروزی اعلام انصراف کرد. بازرسان اتحادیه نیز در همین فرآیند تعیین شدند که یوسف آقاپور (موسسه تصویر مهر هشتم) و سعید صادقی(موسسه جهان تصویر) نیز به مدت یکسال به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل اتحادیه انتخاب شدند. پس از پایان انتخابات اولین جلسه هیات مدیره اتحادیه نیز بلافاصله برگزار شد و با رای قاطع اعضای هیات مدیره حمیدرضا نوروزی به سمت رییس هیات مدیره و رییس اتحادیه برای یک دوره سه ساله انتخاب شد. همچنین جواد انصاری نیز سمت نایب رییسی هیات مدیره را به دست آورد. هیات مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران در ادامه نشست خود به اتفاق آرا مصطفی محمودی را به مدت سه سال به عنوان دبیر اتحادیه در سمت خویش ابقا کرد. بررسی فعالیت های در دست اقدام اتحادیه از دیگر مسائل مطروحه در اولین جلسه هیات مدیره بود که با توجه به گردش مالی سالانه نزدیک به 10 تا 15 میلیارد تومانی موسسات که برای خرید رایت فیلم های سینمای ایرانی و کمک به رشد اقتصادی صنعت سینمای ایران در این بخش هزینه می شود و همچنین تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سپردن امور به صنوف و نیز توجه رو به افزایش رییس سازمان سینمایی به حوزه نمایش خانگی مقرر شد تا برنامه های آتی اتحادیه برای کاهش تصدی گری بخش دولتی در حوزه نمایش خانگی و همچنین توجه بیشتر به رونق و افزایش چرخش مالی سینمای ایران و نیز خروج شبکه سینمای خانگی از بحران فعلی و تلاش برای ارتقای سطح این صنعت از طریق تعاملات گسترده تر و سازنده با مدیران سطوح عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر بخش های نظارتی و سیاستگذاری مرتبط و تاثیر گذار در سطح کشور در دستور کار هیات مدیره قرار گیرد.




۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن