تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798944159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند کتاب تازه منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲




1410957542602_32.jpg

چند کتاب تازه منتشر شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رمان «مگی کسیدی» نوشته جک کرواک با ترجمه یگانه وصالی منتشر شده است. مترجم در مقدمه‌ای بر کتاب می‌نویسد: «وقتی از کرواک پرسیدند «این سوژه‌ها برای نوشتن را از کجا می‌آوری؟» پاسخ داد: «از خود شما!» او مرد شب‌بیداری‌های بی‌شمار بود و نه فقط با گوش‌هایش‌، که با چشم‌هایش هم به اطراف گوش می‌داد. گویی تمام اتفاق‌هایی را که اطرافش می‌افتاده از دوران کودکی‌، نوجوانی‌، دوران مدرسه و تمام مدت زندگی‌اش به حافظه سپرده تا سرانجام روزی آنها را به رشته‌ تحریر درآورد.

کتاب

مگی کسیدی یکی از ده‌ها کتابی است که او در دهه‌ پنجاه میلادی نوشته‌، اما این کتاب تا زمانی که رمان «در راه» شهرت یک‌شبه‌ای را برای او رقم زد‌، چاپ نشده بود. این رمان احساسات‌برانگیز‌، سرگذشت دوران نوجوانی جک دولوز در لوول ماساچوست آمریکاست. این رمان کوتاه به خاطر ساختار روایی و زبان صریح و ساده‌اش یکی از تأثیرگذارترین کارهای او به حساب می‌آید.» کتاب «مگی کسیدی» در 241 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 12000 تومان منتشر شده است. **** مجموعه شعر «عشق یک مجسمه‌ فلزی‌ست و نورهای معطر طلایی» سروده کامیار شاپور (پسر فروغ فرخزاد و کامیار شاپور) به تازگی منتشر شده است.

کتاب

این مجموعه شامل 44 شعر سپید در 86 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 6500 تومان به چاپ رسیده است. بخشی از یک شعر که در پشت جلد کتاب آمده است:«کسی ما را صدا می‌زد/ کسی از یک پنجره/ حجمی از سکوت را بر پیکر ما ریخت/ ابر ذوزنقه و سرخ/ چون یک لخته خون/ در آسمان دوید/ ساعت‌، بیمارگونه لبخند زد/و آیینه‌، تصویر دختر را بوسید» *** رمان «ساعت ویرانی» نوشته آرام روان‌شاد در 247 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 12000 تومان انتشار یافته است.

کتاب

بخشی از داستان: «یک چیزهایی را تو نمی‌دانی‌، یک چیزهایی را هنوز نگفته‌ام. به هیچ‌کس نگفته‌ام چیزهایی که گفتنش هم می‌تواند ویران کند. می‌تواند همه چیز را به هم بریزد. از گفتنش هم می‌ترسیدم. هنوز هم می‌ترسم‌، اما اجتناب‌ناپذیر است‌. باید روزی می‌گفتم و شاید امروز همان روز است. روزی که قرار است همه چیز به هم بریزد، روز ویرانی، ساعت ویرانی، روز و ساعت برملا شدن رازهای سربه‌مهر.» *** کتاب «خنده بهترین دارو» (نیروی شفابخش شادی و شوخ‌طبعی) نوشته رابرت هولدن با ترجمه‌ آرسن نظریان منتشر شده است. در یادداشت پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «ویژگی‌های درمانی خنده و شادی در بیشتر فرهنگ‌های باستانی از جمله یونان‌، مصر‌، هند‌، چین‌، آفریقا و آمریکای جنوبی شناخته شده و مورد توجه بوده است. امروزه‌، علم پزشکی جدید نیروی درمانی خنده و آثار آن در کاهش فشار عصبی‌، افسردگی و بیماری را کشف کرده است. رابرت هولدن‌ در اثر خود «خنده‌، بهترین دارو»‌ شرح می‌دهد که چرا خنده یکی از ارزشمندترین و اساسی‌ترین نیازهای ماست. وی سپس به ارائه‌ بیش از 50 نسخه از روش‌های درمانی‌اش می‌پردازد.» کتاب «خنده بهترین دارو» در 170 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 8500 تومان به چاپ رسیده است.

کتاب

**** کتاب «نیروهای همدلی» (توانایی‌بخشی به کودکان در مقابل افراد زورگو/فشار همسالان/اعتیاد/خودآزاری/ و احساسات خارج از کنترل) نوشته کارین دی هال و ملیسا کوک با ترجمه محبوبه موسوی منتشر شده است. در معرفی این کتاب عنوان شده است: «همدلی‌، سبکی تربیتی نیست. کاری است که به طور معمول و ناخودآگاه‌ در مواجهه با دوستان‌، خواهر و برادران و یا همسرمان به‌خصوص وقتی با مشکلی مواجه هستند انجام می‌دهیم‌، سعی می‌کنیم خود را در موقعیت آن‌ها بگذاریم تا مشکل‌شان را بفهمیم و همراهی‌شان کنیم. این کتاب به ما می‌گوید به کودک‌، به عنوان انسانی با تمام خواسته‌ها و احساسات متناقض و گاه از نظر ما نادرست نگاه کنیم. کودک شکل مینیاتوری‌شده‌ ماست‌، چه از نظر احساسات و افکار و چه از نظر قد و قامت و بنابراین به همان نسبت حساس‌تر و شکننده‌تر است. با آموخته‌های این کتاب می‌توانیم دمی از دنیای بزرگسالی چشم بپوشیم و خود را در موقعیت کودک قرار دهیم بدون این‌که زیر سلطه‌ او رویم. برای اینکه چنین اتفاقی برای ما نیفتد همواره باید به یاد داشته باشیم که ما با کودک سروکار داریم و مراحل سنی و رشدی او را در نظر بگیریم. این کتاب درباره‌ سازگاری روابط والدین با فرزندان است تا در ایفای نقش خود، والدین شایسته‌ای باشند» کتاب «نیروی همدلی» در 219 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 11500 تومان به چاپ رسیده است. *** انتشارات مروارید کتاب‌های یادشده را منتشر کرده است.

کتاب

انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن