تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از فدراسيون


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اخبار کوتاه از فدراسيون
مجمع عمومي فدراسيون فوتبال آبان‌ماه سال 93 برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آبان‌ماه سال 93 برگزار خواهد شد. گزارش بودجه فدراسیون فوتبال در سال گذشته و سال آینده از جمله موارد مهم مطرح شده در این مجمع خواهد بود و اعضا به بحث و بررسی در این باره خواهند پرداخت. به نقل از تسنیم، تاکنون دن گاسپار، اوسیانو دآکروز و مارکار آقاجانیان به عنوان دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال معرفی شده‌اند و قرار است در هفته آینده با بازگشت علی کفاشیان از کره جنوبی، در نشست میان رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال، دستیار ایرانی کی‌روش انتخاب شود.

به جز آقاجانیان یک دستیار ایرانی دیگر در کنار کی‌روش حضور خواهد داشت تا شمار مربیان ایرانی عضو کادرفنی به 2 نفر برسد.

همچنین میکو بدنساز فنلاندی هم در اردوی لیسبون پرتغال که از 12 مهر آغاز می‌شود، به تیم ملی ملحق خواهد شد. بدین ترتیب سرمربی تیم ملی در جام ملت‌ها 5 دستیار را در کنار خود خواهد داشت. فهرست نفرات تیم ملی فوتبال برای اعزام به اردوی پرتغال روز 11 مهر و یک روز پیش از اعزام تیم به لیسبون منتشر خواهد شد.

بازیکنان باید تا ظهر روز 12 مهر در اردو حاضر شوند و همان شب از مسیر تهران - دبی و سپس دبی - لیسبون، راهی پرتغال خواهند شد.

تيم ملي ايران


1393/06/28 08:54  تعداد بازدید: 182





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن