تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردان: تقصير دفاع است که توپ به من نمي‌رسد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گردان: تقصير دفاع است که توپ به من نمي‌رسد!
شهاب گردان در بازي با پديده عملکرد خوبي داشت و اجازه نداد مهاجمان اين تيم به هدف شان برسند.گردان مي خواهد در بازي با صبا هم کلين شيت هايش را حفظ کند.

گردان پیش از آغاز تمرین گفت و گویی در خصوص شرایط تیمش با فرکی برای بازی با صبا انجام داد که در "ورزش سه" می خوانید:

از خودم راضی هستم

بعد از برد مقابل پدیده خوب کار کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. باید در بازی های بعدی همین روند را ادامه دهیم چون با صدر جدول فاصله داریم و باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. با چند برد در جدول جایگاه با ثباتی بدست می آوریم و می توانیم با خیال راحت تری کارمان را ادامه دهیم. در بازی با پدیده از خودم راضی بودم و توانستم چند موقعیت را مهار کنم. دوست دارم به تیمم کمک کنم و به همین خاطر با تمام وجود بازی می کنم.

برد را به خلعتبری تقدیم می کنیم

صبا بازیکنان جوانی دارد و در این چند سال خیلی خوب با هم هماهنگ شدند و جلوی ما می توانند بازی خوبی انجام دهند. به نظر من صبا تیم خوبی است و نباید این تیم را دست کم بگیریم. آنها در خانه امتیاز از دست دادند و جلوی ما با انگیزه کار می کنند. ما هم در خانه باید ببریم تا مثل 3 بازی خانگی قبلی امتیاز از دست ندهیم. نباید غافلگیر شویم. البته در بازی های قبلی نفرات مان را کامل نداشتیم و در حال حاضر با رسیدن محرومان و مصدومان شرایط بهتری داریم. برد در این بازی را به خلعتبری تقدیم می کنیم.

دست مدافعان درد نکند

خط دفاع ما عملکرد خوبی داشته و به نظر من مدافعان ما فوق العاده کار کردند و حتی حریفان روی تک موقعیت به گل رسیدند و شانس آوردند. تقصیر مدافعان ماست که اجازه نمی دهند توپ بیشتر به من برسد وگرنه دوست دارم بیشتر خودم را نشان بدهم!البته شوخی می کنم و واقعا کار مدافعان ما خیلی خوب بوده و دست شان درد نکند .

دچار دوگانگی نشدیم

آقای فرکی و کرانچار از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی شبیه هستند و به همین خاطر جابجایی در باشگاه به تیم لطمه نزد و بازیکنان دچار دوگانگی نشدند. ما در تمرینات با آقای فرکی راحت هستیم و تمرینات مان را ادامه می دهیم. آقای کرانچار هم انسان بزرگی است و برای او آرزوی موفقیت می کنم. تمام هم و غم ما این است که در این فصل برای سپاهان یک جام بیاوریم. آقای فرکی تجربه قهرمانی دارد و به همین خاطر به ما کمک می کند تا قهرمان شویم.


شهاب گردانفولادمبارکه سپاهانليگ برتر


1393/06/26 17:15  تعداد بازدید: 1,199





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن