تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعليم و تربيت بايد بصورت متنوع و جذاب به دانش آموزان ارائه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
مشاور وزير آموزش و پرورش : تعليم و تربيت بايد بصورت متنوع و جذاب به دانش آموزان ارائه شود مشاور وزير آموزش و پرورش و مديرکل ارزيابي و عملکرد و پاسخگويي به شکايات وزارت آموزش و پرورش گفت:تعليم و تربيت بايد بصورت متنوع و جذاب به دانش آموزان ارائه شود.
به گزارش خبرگزاري موج ، سيدرحيم ميرشاه‌ولد، مشاور وزير آموزش و پرورش و مديرکل ارزيابي و عملکرد و پاسخگويي به شکايات وزارت آموزش و پرورش در ديدار با مديران آموزش و پرورش لرستان که امروز، 26 شهريور در سالن اجتماعات پيامبر اعظم(ص) مرکز تربيت معلم علامه طباطبايي خرم‌آباد برگزار شد، گفت:اولين هدف مااز حضوردر جمع مديران اين است،ديدگاه شما را به وزارت آموزش وپرورش منتقل کنيم ودر آنها دخل تصرف نداشته باشيم .
وي با اشاره به اينکه در مديريت نبايد جنبه شخصي وجودداشته باشد،گفت:شما آينده اي نظام تعليم تربيت هستيد بنابراين رفتارهاي شخصي در تعليم تربيت معنا ندارد.
ميرشاه ولد با اشاره به اينکه در گذشته سه رکن اصلي تعليم وتربيت خانواده ،جامعه و مدرسه بوده است گفت: مدرسه واقعا اثرگذاربوده اما هم اکنون نقش مدرسه کم رنگ تر شده است.
مشاور وزير آموزش و پرورش با اشاره به اين‌که تأثير مدرسه زماني است که خانواده و جامعه، پشتيبان مدرسه باشند و تعليم و تعلم فرزندان را از مدرسه طلب کنند، گفت: امروزه چون عوامل تعليم و تعلم در مدرسه کم‌جاذبه است، بچه‌ها فضاي مجازي را از صبحگاه مدرسه بيشتر دوست دارند.
وي با اشاره به اينکه عوامل تربيت متحرک و پرجاذبه شده است خاطرنشان کرد:فضاي مجازي براي دانش آموزان جذاب تراز نشستن درکلاس درس است.
وي اظهارداشت:دنياي متنوع امروزبايد در نظام تعليم تربيت ما تنوع جديدي ايجاد کند و بايد تنوع بخشي که نظام تعليم وتربيت طلب مي کند توسط شما عزيزان به مرحله اجرايي گذاشته شود.
اين مقام مسئول با اشاربه اينکه شرط موفقيت در نظام تعليم و تربيت به عنوان مدير مدرسه داشتن تجسم کامل ازکار است تصريح کرد: مديريت در مدرسه مديريت لحظه ها ، دقايق و نکات است.
اين مقام مسئول گفت:اگرمديرتجسم واقعي از ماموريت اش نداشته باشد ماموريت اش را ناقص انجام مي دهد،بايد فرهنگ سازي کنيم و براي دانش آموزان زمينه عمل را ايجاد کنيم.
وي با اشاره به اينکه نظام تعليم وتربيت ما گفتاري و شنيداري تبديل شده است عنوان کرد:بايد بازي هاي محلي را درسطح مدارس احياءکنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن