تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش کيش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸ق.ظ)
با حضور مدير امور شوراهاي وزارت آموزش و پرورش برگزار شد: نخستين جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش کيش در آستانه بازگشايي مدارس و سال تحصيلي جديد، نخستين جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش کيش سه شنبه شب به رياست مديرعامل منطقه آزاد کيش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي اين جلسه ابراهيم رضواني معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد کيش به ماده 19 قانون برنامه پنجم توسعه، تحول بنيادين درنظام آموزش و پرورش و ماده هشت در خصوص وظايف و اختيارات شوراي شهرستان ها و قانون تشکيل شوراهاي آموزش و پرورش اشاره کرد.
دبير شوراي عالي آموزش و پرورش کيش نيز به ارائه گزارشي از وضعيت موجود اين حوزه پرداخت و افزود: تلاش ما اين است براي توسعه و رسيدن به اهداف چشم انداز در اين حوزه برنامه داشته باشيم و سازمان منطقه آزاد نيز در اين راستا کمک حال ما خواهد بود.
نورعلي عباسپور، مدير امور شوراهاي وزارت آموزش و پرورش به تفاهم نامه اخير منطقه آزاد کيش با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: کيش در اين حوزه از برنامه ها جلوتر حرکت کرده است.
وي با بيان اينکه مباحث اين حوزه براساس شرايط منطقه پيگيري شود گفت: چهار کار گروه براي پيگيري مسائل آموزش و پرورش درمنطقه آزاد پيش بيني شده است که برنامه ها را به دقت بررسي مي کنند.
مدير امور شوراهاي وزارت آموزش و پرورش افزود: پيشگام و پيشنهاد دهنده طرح خود منطقه آزاد کيش بوده و به دليل محتواي خوب آن قرار است در سطح ملي اجرايي شود اما هنوز به استان ها نرسيده است.
گفتني است، پانزدهم مرداد ماه تفاهم نامه ايي ميان وزارت آموزش و پرورش و دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد کشور با هدف توجه ويژه به مسائل آموزش و پرورش در مناطق آزاد به امضا رسيد.
شايان ذکر است؛ اين تفاهم نامه با هدف ارتقاي کيفي و کمي آموزش و پرورش مدارس، توسعه و تجهيز مدارس و مراکز آموزشي، پرورشي و پژوهشي، توانمندسازي معلمان و تقويت انگيزه فرهنگيان، ايجاد منطقه آموزشي و پرورشي الگو و نمونه و توسعه مشارکت براي ايجاد زمينه خودکفايي مدارس و مراکز در مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و... امضاء شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن