تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بغض رئال بازل را نابود کرد !


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بغض رئال بازل را نابود کرد !
رئال مادريد با نتيجه پنج بر يک بازل سوئيس را در هم کوبيد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شکست های بد اخیرش را با یک جشنواره گل در مقابل حریف کم توان سوئیسی خود جبران کرد و بازل را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.
شاگردان آنچلوتی با گلهای بیل، خامس رودریگز، بنزما، رونالدو و سوچی (به خودی) در مقابل تک گل گونزالس توانست که اولین سه امتیاز خود را در لیگ قهرمانان بدست بیاورد.
رئال با ارائه یک بازی تماشایی توانست که قهرمان سوئیس را شکست بدهد. گل اول رئال روی حرکت ناچو فرناندز به ثمر رسید که توپ به بدن سوچی ، بازیکن بازل برخورد کرد و به گل رفت. گل دوم رئال روی پاس بیرون پای مودریچ به ثمر سید که بیل با یک ضربه چیپ زیبا دروازه واکلیک را گشود. گل سوم رئال روی پاس بیل به دهانه دروازه به ثمر رسید که رونالدو دروازه خالی را گشود.
گل چهارم توسط خامس رودریگز روی ریباند شوت بنزما به ثمر رسید. گل پنجم رئال هم با یک ضربه محکم توسط بنزما به زیر طاق دروازه حریف به ثبت رسید. تک گل بازل هم روی فرار خوب گونزالس و ضربه دقیق او به ثبت رسید.
واکنش خوب کاسیاس روی یک صحنه تک به تک موجب شد تا هواداران رئال دوباره وی را تشویق کنند. کاپیتان رئال در بازی رئال – اتلتیکو هو شده بود.


رئال مادريد


1393/06/26 01:52  تعداد بازدید: 1,810





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن