تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: آرسنال تهاجمي‌تر از قبل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلوپ: آرسنال تهاجمي‌تر از قبل شده است
دورتموند سه‌شنبه‌شب در نخستين بازي ليگ قهرمانان در فصل جديد پذيراي آرسنال خواهد بود و سرمربي اين تيم اعتقاد دارد حريفش نسبت به گذشته تهاجمي‌تر بازي مي‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم فصل گذشته نیز در یک گروه حضور داشتند و در نهایت به همراه هم به دور بعدی صعود کردند. دیدار دو تیم در آلمان با نتیجه‌ی ۰-۱ به سود آرسنال به پایان رسید، اما زنبورها [لقب بازیکنان دورتموند] موفق شدند در ورزشگاه امارات ۱-۲ به پیروزی برسند و در نهایت در صدر گروه قرار گرفتند. سرانجام، دورتموند در دور یک‌چهارم پایانی برابر رئال مادرید قهرمان متحمل شکست شد، در حالی که توپچی‌ها در مرحله‌ی قبلی با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ گواردیولا از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شده بودند.

حالا یورگن کلوپ سرمربی محبوب دورتموند در آستانه‌ی بازی سه‌شنبه برابر آرسنال، اعتقاد دارد توپچی‌ها در این فصل با به خدمت گرفتن بازیکنانی نظیر الکسیس سانچس نسبت به دیدار قبلی دو تیم، از قدرت تهاجمی بیشتری برخوردار اند: «آرسنال بازیکنان جدیدی را در ترکیب دارد. دفعه‌ی قبلی که ما با آن‌ها بازی داشتیم، آن‌ها با مصدومیت بازیکنانی مثل جک ویلشر و آرون رمزی دست‌به‌گریبان بودند. آن‌ها بازیکنان جدیدی مثل الکسیس سانچس را هم دارند. اولیویه ژیرو نمی‌تواند بازی کند، اما اگر به ترکیب آن‌ها نگاه کنید، گزینه‌های زیادی برای جانشینی او دارند.»

«آرسنال سال قبل در این‌جا خیلی دفاعی بازی کرد. اما باید گفت که لیگ قهرمانان برای ما با بازی برابر یک تیم بزرگ شروع می‌شود. آرسنال رقیب بسیار سختی است و من فکر می‌کنم کار آن‌ها در زمینه‌ی نقل و انتقالات در تابستان عالی بوده است. حالا ترکیب آن‌ها ثبات زیادی دارد و عملاً قادر اند فوتبالی را بازی کنند که آرسن ونگر دوست دارد ببیند.»


يورگن کلوپ (سرمربي)بروسيا دورتموند


1393/06/25 11:41  تعداد بازدید: 1,460





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن