تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي‌سوادي را با همت مضاعف مي‌توان ريشه کن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۳۳ب.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش استان قم: بي‌سوادي را با همت مضاعف مي‌توان ريشه کن کرد مديرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: اگر در موضوع سوادآموزي مديران ورود کنند در مدت کوتاهي شاهد موفقيت در اين مقوله خواهيم بود و با يک برنامه ريزي مدون و همت مضاعف مي‌توان بي‌سوادي را از بين برد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا دژاگام در نشست مديران مناطق و نواحي آموزش و پرورش استان قم که با حضور معاون وزير آموزش و پرورش در مرکز آموزشي شماره دو فرهنگيان قم برگزار شد، طي سخناني اظهار کرد: با شروع سال تحصيلي بحث نهضت سوادآموزي با جديت دنبال مي‌شود.
وي گفت: از تمام مديران مناطق تشکر مي‌کنم که با رويکرد جديد به اين نهضت بزرگ ورود کرده و سعي داشتند تا آمار بي‌سوادان خود را رصد کرده و اميدواريم استان قم در بازه محدودي شاهد اين باشد که هيچ بي‌سوادي در قم وجود نداشته باشد.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه توسعه کشور در گرو انسان‌هاي صاحب ايده و فکر است، افزود: اگر بخواهيم چشم انداز کشور را تضمين کنيم به مديريت کارآمد نياز داريم و اين از شاخص‌هايي است که بعد از انقلاب شاهد تحول در آن بوديم.
وي تصريح کرد: اگر در موضوع نهضت مديران ما ورود کنند در مدت کوتاهي شاهد موفقيت در اين مقوله خواهيم بود و با يک برنامه ريزي مدون و همت مضاعف اين مأموريت را به انجام رساند و بي‌سوادي را از بين برد.
دژاگام اظهار کرد: بايد براي افراد بي‌سواد ايجاد انگيزه کنيم و فضاي کلاس به سمتي هدايت شود که حضور افراد بي‌سواد در آن بيشتر شود.
وي تلاش در امر آموزش و نهضت سوادآموزي را يک وظيفه شرعي دانست و افزود: با تلاش مي‌توان جامعه هدف را روز به روز کم کرد و تنها مقوله‌اي که هيچ مشکلي مالي ندارد و براي باسواد کردن افراد منتظر بودجه نخواهد بود همين مقوله است و اين توجه مسؤلان به اين امر را مي‌رساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن