تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود 150 نفر از جانبازان قطع عضو فارسی به قله بل اقلید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس خبر داد: صعود 150 نفر از جانبازان قطع عضو فارسی به قله بل اقلید خبرگزاری پانا: مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس گفت: هزار و 50 نفر جانباز قطع عضو تحت پوشش این انجمن هستند که 40 نفر از آنها دو یا سه عضو قطع، 130 نفر جانباز فوقانی (قطع دست) و مابقی نیز جانباز تحتانی (قطع پا) هستند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور ساعت 15:37



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدکاظم قریبی اظهار داشت: 300 نفر از این جانبازان در شیراز و نواحی اطراف شیراز و بقیه در دیگر شهرستانهای استان هستند.
وی همچنین با اشاره به صعود 150 نفر از جانبازان قطع عضو فارسی به قله بل اقلید، بیان کرد: در صعود جانبازان به قله بل اقلید هدف فتح قله نیست چرا که این جانبازان سالها قبل قله های شجاعت، رشادت و اخلاق را فتح کرده اند، بلکه این صعود همایشی حماسی برای همکاری و همدلی است. مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس افزود: امیدواریم با این کار جانبازان را از گوشه های خانه ها و بیمارستانها بیرون بکشیم و به آنها نوید و امید زندگی ببخشیم.
قریبی عنوان کرد: اگر اطلاع رسانی های گسترده تری می کردیم تعداد این جانبازان بیشتر از 150 نفر می شد ولی به دلیل کمبود امکانات به همین 150 نفر بسنده کردیم.
وی تاکید کرد: صعود جانبازان قطع عضو به قله بل اقلید تلفیقی از دو هدف مهم انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس یعنی سلامت و درمان و فرهنگ است. مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس در مورد زمان بندی این صعود، ابراز داشت: روز پنج شنبه ساعت 10 و نیم صبح جانبازان از باغ جنت به سمت اقلید بدرقه می شوند و عصر همین روز افتتاحیه این رخداد و مراسم گلباران در گلزار شهدای اقلید برپا می شود. قریبی در ادامه اظهار کرد: روز جمعه 28 مرداد بعد از نماز صبح به طرف کوه که در 20 کیلومتری شهر قرار دارد، حرکت می کنیم و احتمالا از ساعت شش صبح این صعود آغاز خواهد شد. وی با بیان اینکه این صعود برای جانبازانی که یک یا دو پای خود را از دست داده اند سخت خواهد بود ولی با وجود مشکلات پیش بینی شده قطعا این کار انجام می پذیرد، گفت: این کار باعث بهبود انگیزه جانبازان و فرصتی فراهم می شود تا توانمندی آنها را محک بزنیم و تعدادی از آنها را برای صعود کشوری انتخاب کنیم. مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو فارس ابراز کرد: بنیاد شهید فقط می تواند کارهای مدیریتی و اجرایی را به عهده بگیرد و قادر به حل همه مشکلات جانبازان نیست و در موارد مالی و مشکلات، دیگر سازمانها باید به جانبازان کمک کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن