تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد 7 هزار ميلياردي گمرکات خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۵۳ب.ظ)
در پنج ماهه نخست سال جاري محقق شد: درآمد 7 هزار ميلياردي گمرکات خوزستان مدير كل گمرك اهواز با اشاره به آمار عملكرد اين گمركات خوزستان در پنج ماهه نخست سال جاري گفت: درآمد عمومي گمرکات اين استان در اين مدت بالغ بر 7 هزار و 217 ميليارد ريال بوده است،
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا جعفري با اعلام اين مطلب افزود: ميزان درآمد عمومي استان در پنچ ماه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد افزايش نشان يا فته است.
وي افزود: در اين مدت 6 ميليون و 414 هزار تن كالا به ارزش 2 ميليارد و 766 ميليون دلار صادر شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزني45 درصد افزايش و از لحاظ ارزشي70 درصد افزايش داشته است.
جعفري تاكيد كرد: بدين ترتيب صادرات استان خوزستان از نظر وزني رتبه دوم و از نظر دلاري رتبه سوم را در بين گمركات كشور كسب كرد.
به گفته جعفري صادرات به كشور عراق از طريق گمركات استان خوزستان و ساير گمركات كشور در پنج ماهه نخست سال جاري 1 ميليون و 984 هزار تن و به ارزش 497 ميليون و 969 هزار دلار بود كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزني 51 درصد و از نظر ارزشي 40 درصد رشد داشت.
گفتني است؛ گمركات خرمشهر، آبادان، بندر امام خميني(ره) و اهواز به سامانه اظهار از راه دور مجهز هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن