تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814949500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت درگذشت کمدین معروف!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: علت درگذشت کمدین معروف!

علت درگذشت کمدین معروف!

عمل جراحی رایجی که در نهایت جان جوآن ریورز را گرفت، نتیجه یک بافت‌برداری برنامه‌ریزی نشده از رشته‌های صوتی او بود.

تنفس جُوآن ریورز در نتیجه‎ی یک بافت‌برداری غیرمنتظره از گلو قطع شد (گزارش)
 

به گزارش New York Daily News عمل جراحی رایجی که در نهایت جان جوآن ریورز (Joan Rivers) را گرفت، نتیجه یک بافت‌برداری (Biopsy) برنامه‌ریزی نشده از رشته‌های صوتی او بود.

بنا به گفته پزشک متخصصی که با New York Daily News صحبت کرده است، این عمل نباید در خارج بیمارستان به انجام برسد. ریورز در مرکز اندوسکوپی Yorkville در نیویورک تحت عمل قرار گرفت که عموما با مشکلات گوارشی سر و کار دارد.

این بافت‌برداری باعث شد که رشته‌های صوتی ستاره برنامه Fashion Police دچار مشکلی به نام اسپاسم حنجره یا Laryngospasm شود. یک منبع پزشکی به روزنامه گفت که اگر این عمل در بیمارستان انجام می‌شد، ممکن بود ریورز زنده بماند. این منبع حتی می‌گوید که ریورز تنها برای یک اندوسکوپی رضایت داده بود.

وکلای جوان ریورز، همانند دخترش ملیسا، به درخواست The Wrap برای اظهار نظر، بلافاصله پاسخ ندادند.

هفته گذشته، دفتر نظارت پزشکی نیویورک به The Wrap گفت که کالبدشکافی کامل بدن ریورز دلیل قطعی یا چگونگی مرگ را مشخص نکرد، و بررسی‌های بیشتری برای یافتن چگونگی مرگ وی صورت خواهد پذیرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که تنفس او در حالی که زیر عمل جراحی حنجره قرار داشت، در ۸۲ سالگی قطع شد.

ریورز به سرعت به بیمارستانی در آن نزدیکی منتقل شد، اما این کمدین بهبود نیافت. او با کمک تجهیزات پزشکی در حالت کما بود، اما در ۴ سپتامبر درگذشت.


 


تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن