تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت بهره مندي از ظرفيت هاي فرهنگ دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۲ب.ظ)
ضرورت بهره مندي از ظرفيت هاي فرهنگ دفاع مقدس سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کرمانشاه با اعلام برنامه هاي گرامي داشت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه، گفت: بايد با تمام توان از ظرفيت فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست مسوولان و نمايندگان ايثارگران ادارات و دستگاه هاي دولتي استان کرمانشاه در آستانه فرا رسيدن هفته دفاع مقدس در سالن جلسات بنياد استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين عسگري سرپرست بنياد استان کرمانشاه در اين نشست که به منظور هماهنگي هرچه بهتر برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شد با گرامي داشت ياد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور خون هاي مقدسي است که در پاي شجره طوباي انقلاب اسلامي ريخته شد و دفاع مقدس را به عنوان مجموعه اي از افتخارات ايران اسلامي به نمايش گذاشتند.
سرپرست بنياد استان گفت: ظرفيت فرهنگ دفاع مقدس، الگويي براي همه آزادي خواهان و مردمان شرافتمند دنياست که مي خواهند از استقلال و آزادي خود دفاع کنند.
حجت الاسلام عسگري افزود: جنگ ما بيداري کشورهاي اسلامي و عزت و سربلندي مسلمانان و حقارت دشمنان اسلام را به دنبال داشت و اين به برکت خون شهدايي است که هيچ کسي به اندازه آنها به گردن ما و جامعه حق ندارد و اين شهدا کساني هستند که در هر لحظه حاضر و بر اعمال ما نظارت دارند.
وي اضافه کرد: بايد با تمام توان از ظرفيت فرهنگ دفاع مقدس که يادگار به جا مانده از امام، شهدا و رزمندگان است استفاده کنيم و در مسير نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از هيچ کوششي فروگذار نکنيم.
سرپرست بنياد استان گفت: استان کرمانشاه داراي 31 هزار ايثارگر است که اين نشان از رشادت ها و ايثارگري هاي مردم اين سامان دارد و وظيفه ما را هم بيش از پيش سنگين تر مي کند.
حجت الاسلام عسگري افزود: اين نشست ها و جلسات به خاطر هم فکري و هم انديشي بيشتر براي اين هدف است که بدانيم چطور مي توانيم شهدا را بهتر به جامعه معرفي کنيم و چگونه مي شود از جامعه ايثارگري به نحو شايسته تري تکريم و تجليل به عمل آورد.
در ادامه، برنامه هايي همچون غباروبي گلزار شهدا، برپايي نمايشگاه عکس، تجليل از خانواده هاي شاهد و ايثارگر، مسابقات فرهنگي-ورزشي و ده ها برنامه ديگر به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تصويب اعضاي حاضر در اين نشست رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن