تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ويژه: 5 مشکل بزرگ رئال آنچلوتي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش ويژه: 5 مشکل بزرگ رئال آنچلوتي
پس از شکست نا اميد کننده دو هفته ي پيش رئال مادريد در آنوئتا برابر رئال سوسيه داد آنجلوتي گفته بود رئال مادريد در برخي مسائل نيازمند تغيير است، در واقع بايد اين تغييرات صورت بگيرد اما ديدن بازي شب گذشته برابر اتلتيکو مادريد تغييري در تيم ايجاد نشده بود .

 به گزارش "ورزش سه"،  5پاسخ برای مشکل اصلی رئال مادرید وجود دارد :
1: بی انگیزگی بازیکن برای فتح افتخارات متعدد بعد از گذراندن فصلی موفق
دیدن باخت عجیب رئال مادرید برابر سوسیه داد بعد از زدن 2 گل به تیم حریف در نیم ساعت آغازین نیمه اول ، تعجب برانگیز بود ، مهم این است که بازیکنان تیم بعد از آن بازی و هر بازی دیگر در کنفرانس ها حال مساعدی نداشتند ، شواهد نشان می دهد بازیکنان دچار برخی مشکلات روحی روانی شده اند . هر نتیجه بدی در بازی های تیم های باشگاهی جهان به خصوص بعد از فتح افتخارات متعدد به پای سیر شدن و بی انگیزگی بازیکنان برای تصاحب عنوان ریخت می شود اما این قابل بخشش و درک نیست . اگر بازیکن احساس می کند قادر به بازی با تمام وجود برای تیمش در یک بازی است پس بهتر است نیمکت نشین باشد این چیزی است که در بایرن مونیخ لیگ قهرمانان سال گذشته و بارسلونای پپ گوآردیولا دیدیم .

2: کاسیاس به خاطر حساسیت بازی اش ( گلری) در رئال تقصیر بیشتری داشت
دفاع رئال مادرید نیازمند ریکاوری روحی جسمی و روانی است ، هر توپی که وارد محوطه جریمه ی رئال مادرید می شود همانند کابوس برای مدافعین است این چیزی است که روز گذشته از رئال در بازی دربی دیدیم . ایکر کاسیاس ، تنها بازیکنی نیست که شایسته تنبیه است گرچه عملکرد او به خاطر پست و موقعیت بازی اش زیاد دیده میشود ، برای مثال او در سه بازی گذشته ی تیمش نه گل را دریافت کرده ، این چیزی است که در بین فوتبالی ها به شدت درچشم است و فرق گلر و بازیکنان خط هافبک و دفاع را مشخص میکند ، آیا کیلور ناواس توانایی دفاع از دروازه مادرید را بهتر از کاسیاس داشت؟ این مسئله چیزی است که هنگام حضورش در بازیهای تیم مشخص می شود . آنجلوتی دیروز گفت : زمانیکه شما از سمت کرنر گلی دریافت می کنید ، مقصر این گل دروازه بان نیست . اما کاسیاس میتواند یکی از مقصران اصلی باشد .

3: بعد از خروج ژاوی آلونسو سیستم بازی کارلتو توانا نیست
آنجلوتی نیازمند انعطاف پذیری درهمان پروژه فصل قبلی خود برای موفقیت های آینده است .او همچنان ابراز می دارد رئال مادرید با سیستم 4-3-3 هجومی و 4-4-2 پرس بازی خواهد کرد اما حقیقت این است که ، پس از خروج آلونسو ، این سیستم توانا نیست و یارامندی تنها بازیکنی است که نمادی از ژاوی آلونسو را دارد .

4: به بازیکنان تازه رسیده به تیم نباید مسئولیتهای حساس داد
تونی کروس و جیمز رودریگز از همان شروع حضور در رئال مادرید موظف به قبول وظایفی بوده اند اما انها هنوز در تیم منسجم و پایدار نشده اند ، حقیقت این ایت که آنها هنوز نیازمند فرصت برای تطبیق پذیری با سیستم و بازیکنان جدید هستند .

5: فقر تکنیکی مهاجمان رئال
مهاجمان رئال مادرید به تازگی در گلزنی موفق نبوده اند و حسرت خوردن برای موقعیت های از دست رفته نیز فایده ای ندارد ، رئال مادرید تنها 5 گل در سه بازی گذشته و از 54 ضربه به سمت دروازه حریفان را به ثمر رسانده ، این نشان دهنده فقر تکنیکی هر مهاجمی در سطح بالای فوتبال دنیاست . مطبوعات اسپانیا به راحتی اسمی از خط حمله آتشین تیم می برند اما در دیدن حقیقت کور هستند و قصد تضعیف تیم را دارند.



رئال مادريد


1393/06/23 18:11  تعداد بازدید: 2,731





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن