محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1843735426
رسانههای اصلاحطلب جشنواره مقاومت را نادیده میگیرند/ قطب سینماگران ضدسلطه در ایران
واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
فرهنگ و هنر > سینمای ایران میزگرد جشنواره فیلم مقاومت در مهر-2
رسانههای اصلاحطلب جشنواره مقاومت را نادیده میگیرند/ قطب سینماگران ضدسلطه در ایران
دبیر سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت این رویداد را کانون و قطب سینماگران و هنرمندان ضد نظام سلطه در جهان میداند که باع شده همه هنرمندان و فیلمسازانی که با ما در سه محور دینی، آیینی و آرمانی مشترکاتی دارند علاقمند به شرکت در این جشنواره باشند.
خبرگزاری مهر- گروه فرهنگ و هنر: یکی از اهداف جشنواره فیلم مقاومت دور هم جمع کردن فیلمسازان مستقل از نقاط مختلف دنیا در حوزه مقاومت است و فیلمسازانی که صدای اعتراض آنها به نظام استکباری در هیاهوی تبلیغات رژیمهای سلطهجو به جایی نمی رسد در این رویداد فرهنگی حضور پیدا میکنند. با توجه به نزدیک شدن به زمان برپایی جشنواره فیلم مقاومت در ایران و چند کشور دیگر میزبان محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت بودیم که وی ضمن مروری بر روند شکلگیری این جشنواره، تغییر و تحولات آن در گذر زمان، تاثیر آن بر جریان فیلمسازی دفاع مقدس، دلیل تغییر نام آن از انقلاب و دفاع مقدس به مقاومت و ... صحبت کرد. عمده بحث دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت درباره دیپلماسی فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و جایگاه این جشنواره در سیاستگذاریهای کلان فرهنگی بود. وی همچنین به سهم رسانهها در بازتاب اخبار و اطلاعات این رویداد سینمایی اشاره کرد که البته این اشاره با گلایه خزاعی از جریان رسانهای اصلاحطلب همراه بود و می گفت به گفته آمار ستاد اجرایی این جشنواره سهم اخبار منتشر شده در روزنامه های اطلاح طلب تقریبا هیچ است و رسانه های این طیف تمایلی به بررسی موضوع جشنواره مقاومت ندارند. دبیر جشنواره مقاومت در بخش دوم از مصاحبه خود با خبرگزاری مهر که در محل این رسانه برگزار شد به این مطلب اشاره کرد که جشنواره فیلم مقاومت به هیچ جناح سیاسی وابسته نیست و نباید با آن برخورد سیاسی و جناحی شود. در این بخش از مصاحبه با ما همراه شوید: *در بخش نخست از نشست جشنواره فیلم مقاومت اشاره کردید دلیل استقبال از جشنواره از سوی فیلمسازان مستقل دنیا این است که آنها سخن مشترکی با ما دارند. اما سئوال اینجاست که این سخن مشترک چه دستاوردهایی را برای کشورمان و همچنین جشنواره به همراه داشته است؟ - بزرگترین دستاورد این نگاه مشترک برگزاری جشنواره مقاومت با راهبردهای بینالمللی و راهاندازی کنفرانس «افق نو» بود که در این کنفرانس برخی از مهمانان خاص حضور پیدا کردند و از جهت نگاه ایدئولوژیک و استرتژیک مباحثی چون موضوعات ضد استعماری، ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی مطرح شد. در کنار این مباحث اکنون شاهد رشد سینمای مستند در حوزه مفهوم مقاومت به صورت یک جریان جهانی هستیم که بخشی از آثار و نتایج آن اکنون به جشنواره فیلم مقاومت رسیده و آثار شاخصی در میان این فیلمهای مستند هست و به معنای واقعی رشد و حضور پویای سینمای مستند مقاومتمحور را شاهدیم. *این رشد در حوزه سینمای داستانی تا چه اندازه قابل توجه بود؟ - در حوزه سینمای داستانی این پیشرفت وجود نداشت. در حوزه سینمای داستانی نه مفاهیم و نگاه مقاومت اسلامی و نه مفهوم مقاومت به معنای عمومی و کلی دیده میشود که مهمترین دلیلش این است که جریان تولید فیلمهای سینمایی در غرب و آمریکا با کمپانیها و سرمایهگذاران صهیونیستی مرتبط است و بر خلاف آثار مستند، وابسته به سرمایهگذاری هنگفت و پروپاگاندای رسانه ای و خبری و تبلیغاتی گسترده است ضمن اینکه لابی صهیونیسم بین الملل اجازه رشد و نمو به اینگونه جریانات نمی دهد. *با وجود حسنهایی که جشنواره فیلم مقاومت دارد ولی این سئوال مطرح است که اگر این جشنواره نبود در شاکله دیپلماسی فرهنگی چه اتفاقی می افتاد؟ - بررسی این مسئله به استراتژی دولت برمیگردد اما آنچه مسلم است یک بخش از جشنواره نمایش فیلم است و بخش عمده این رویداد فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای، کشف استعدادها است. ضمن اینکه پژوهش و آسیب شناسی این جشنواره را به مراکز مختلف فرهنگی فرستادیم که دستاورد خوبی داشته است به عنوان مثال بسیج هنرمندان پس از بررسی این موضوع وارد عمل شده و تولید 10 فیلم سینمایی با موضوع مقاومت را در دستور کار قرار داده است. همچنین در زمینه فیلم کوتاه و مستند انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس هم آثاری را تولید کرده است و اغلب کسانی که در بخش فیلم کوتاه و مستند فیلم ساخته اند کسانی بودند که برنده دوره قبل جشنواره فیلم مقاومت بودند. در واقع زنجیره منسجمی بین جریان تولید با سیاستگذاران فرهنگی ایجاد شد است.
* در حوزه بین الملل چطور؟ - برگزاری این جشنواره بازتابهای بین المللی بسیاری داشت تا جاییکه خشم بسیاری از رسانههای غربی و صهیونیستی را برانگیخت. مانور روی نام عماد مغنیه بازتابهای زیادی در بخش بین الملل داشت که باعث شد روزنامههای رژیم صیهونیستی به این جشنواره واکنش نشان دهند. دریافت چنین واکنشهایی نشاندهنده این مطلب است که جشنواره فیلم مقاومت راه درستی را در پیش گرفته و به هدف زده است. همین هدفگذاری درست جشنواره و موفقیت آن در عرصه بینالملل، اسرائیل را نگران کرده است. دیگر اینکه این جشنواره با اتخاذ راهبردهای بینالمللی به کانون و قطب سینماگران و هنرمندان ضد نظام سلطه در جهان نزدیک میشود و همه هنرمندان و فیلمسازانی که با ما در سه محور دینی – آیینی و آرمانی مشترکاتی دارند علاقمند به شرکت و حضور در این جشنواره هستند و همین امر رمز موفقیت و گسترش و رشد آن است. * بازتاب و خشمی که عنوان میکنید بیشتر در چه محورهایی مطرح شد؟ - نقدهای بسیاری در همان زمان نوشته شد، مخصوصا در حوزه جایزه «عماد مغنیه» با بازتاب های زیادی مواجه شدیم. خشم رژیم صهیونیستی از نشانههای این بود که در این جریان جشنواره فیلم مقاومت به درستی عمل کرده است. رسانه هایی چون هاارتص و یدیعوت از پرتیراژترین رسانه های اسرائیل از یک سو و سایتهای آمریکایی از دیگر سو واکنش خشمگینانه نشان دادند. یک سایت آمریکایی با نگاهی مغرضانه ژانر مقاومت را به زامبی تشبیه کرد و گفته جشنواره مقاومت و سینمای مقاومت کعبه سینماگران ضدآمریکایی شده است و … اینها همه نشانگر موفقیت و راهبردهای درست و هدفمند بینالمللی جشنواره است. * ولی تنها عصبانی کردن دشمن هدف غایی نیست. - حتما برانگیختن خشم و عصبانیت آنها هدف نهایی جشنواره فیلم مقاومت نبوده و نیست اما عصبانیت آنها نشان میدهد که هدفگذاری ما دقیق بوده است. منظور من از عصبانی کردن دقیقا متوجه کردن رژیم صیهونیستی به اصل جریان فرهنگی جشنواره فیلم مقاومت بود. در واقع برانگیختن واکنش آنها نشان می دهد که ما راه را درست رفته ایم. ولی در نهایت با شما موافق هستم که برانگیختن خشم به تنهایی کافی نیست و باید مبتنی بر دیدگاه ها و اهداف استرتژیکمان حرکت کنیم. * مسئله این است که چگونه باید برنامه ریزی کنیم تا در مقابل فیلم های ضد ایرانی و اسلامی که ساخته می شود با دست پر وارد میدان شویم. - بله، در این زمینه هم نیاز به برنامه ریزی داریم. متاسفانه در این زمینه بسیار کم رنگ وارد عمل شده و تنها به اطلاع رسانی بسنده کرده ایم. به عنوان مثال وقتی فیلمی مثل «آرگو» ساخته می شود تنها بیانیه صادر میکنیم. در ماجرای اقدامهای ضدانسانی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و گروهک های تروریستی داعش باز هم به صدور بیانیه بسنده می کنیم و هیچ برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای در این زمینه نداریم. متاسفانه در مباحث فرهنگی هیچ پیش فرضی نداریم که مثلا در سال 2020 می خواهیم چه چهره ای از ایران به دنیا معرفی کنیم. نگاه بلند مدتِ استراتژیک و هدفمند نداریم. مسیر حرکت فعالیتهای فرهنگی مهندسی شده نیست و تنها مقطعی و به صورت واکنشی عمل کردهایم. شعار و بیانیه ابتدایی ترین و دم دست ترین اقدامها است ولی سینِما و فرهنگ باید با دورخیزی درست و هدفگذاری های مشخص گام بر دارد. * پیشنهاد شما چیست؟ - راه حل آسانی دارد. می توان از همین الان برنامه ریخت. مثلا از پنج فیلمساز دعوت کرد و جویا شد که چه برنامه ای برای پنج سال آینده دارند و بعد فرصت و موقعیت و بستر مناسب برای آنها ایجاد کنیم تا برای آینده با اهداف مشخص فیلم بسازند و به این ترتیب جریان سازی اتفاق می افتد. باید ببینیم چه میخواهیم و قرار است در سند چشم انداز سینمایی و فرهنگی در چند سال دیگر به کجا برسیم. باید ببینیم در کجای تاریخ قرار داریم و دیگران چه میکنند. ما به لحاظ نیروی خلاقه انسانی و هنرمندان غنی هستیم ولی این نیروها رها شدهاند و دل به کارهای خودجوش و فردی بستهایم. * روش خوبی است که چهره ایران برای چند سال آینده را از طریق سینما ترسیم کنیم؟ - بله به زبان سینما. کارکرد عمده سینما علاوه بر سرگرم سازی تبلیغ، بزرگ نمایی و یا حتی دروغ در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی و ایدئولوژیک است درست مانند کاری که هالیوود انجام می دهد. * یکی از کارکردهای مهم جشنواره فیلم مقاومت کارکرد رسانه ای آن است. به عنوان دبیر این رویداد فرهنگی تا چه اندازه به این کارکرد قائل هستید؟ - واقعیت این است که کارکرد هر جشنواره و یا رویداد فرهنگی غیر از استعدادیابی، تربیت نیروی انسانی، ترغیب و تشویق نیروهای انسانی، سرمایه گذاری های کلان و حضور در جشنواره های مختلف دنیا و ... کارکرد رسانهای هم هست که اتفاقا این بخش از یک رویداد فرهنگی مهمترین بخش آن است. زمانی که یک جشنواره فیلم با اهداف و موضوع مشخصی طی سالیان سال برگزار می شود تنها به معنای نمایش آثار نیست بلکه نوعی ایدئولوژی و سیاستهای خاص را دنبال میکند و پس از آن کارکرد اقتصادی مطرح است. البته در ایران در برگزاری جشنواره ها به کارکرد اقتصادی دست نیافته ایم.
* سوال من بیشتر درباره رسیدن به کارکرد رسانهای است.
- قطعا برای جشنواره ای که صاحب نگاه ایدئولوژیک است کارکرد رسانه مهم است. ولی یک ضعف عمده در فضاسازی رسانه ای در داخل کشور داریم و رسانه های داخلی نسبت به برگزاری جشنواره هایی که صاحب ایدئولوژی هستند موضع مثبت و یا منفی می گیرند. متاسفانه برخی رسانهها به راحتی از کنار اخبار جشنواره مقاومت به عنوان یک جریان فرهنگی عبور میکنند؛ آنهم جشنواره ای که ریشهدارترین جشنواره انقلاب است و به لحاظ ملی و منطقه ای و حتی جهانی دغدغه های نظام را پیگیری میکند. این جریان ارزشی فرهنگ و سینِما به رغم اینکه مورد وفاق خانواده سینِما و دغدغه ملی است ولی در رسانهها در سایه نگاههای سیاسی و جناحی کمتر جدی گرفته میشوند. *فکر میکنید دلیل این نگاه سیاسی چیست؟
- اغلب این رسانهها در برابر جریانهای فرهنگی ما خاموش هستند و اغلب مسائل و دغدغه های فرهنگی ما در خارج از مرزها را ندارند و نکته تاسفبارتر این است که زمانی که درباره دلایل انتشار ندادن اخبار جشنوارهای مانند فیلم مقاومت از مسئولان این رسانهها پرسیده میشود به صراحت میگویند که از اولویت های ما نیست چون با کارکرد رسانهایشان ناهمسو تلقی می شود. بنابراین سکوت رسانه ای درباره جشنواره مقاومت تنها منوط به خارج از کشور نمی شود بلکه در داخل کشور نیز اتفاق می افتد.
* یعنی رسانههایی که اخبار جشنواره فیلم مقاومت را پوشش نمیدهند، رسانههایی از جریان خاص سیاسی هستند؟
- بله دقیقا. ما آمار داریم که روزنامه های اصلاح طلب و اعتدالی حتی یک خط خبر درباره جشنواره مقاومت کار نکرده اند. دلیل این کوتاهی را نمی دانم. یا اینکه در زمانی که مسئله غزه پیش می آید حاضر هستند یک شعر بسیار معمولی از یک شاعر دسته چندم بگذارند اما نسبت به جنایت هایی که در غزه در حال رخ دادن است واکنش نسان ندهند. سئوال این است که ماجرای غم انگیز غزه که از سر فصل های جشنواره مقاومت نیز هست، دغدغه این دسته از رسانه ها نیست؟ لابد آنها گرفتار و مبتلا به یک چیزهایی دیگرند. * در خارج از مرزها چطور؟
- به غیر از آن مواردی که باعث شد برخی رسانه های استکباری واکنش نشان دهند، با سکوت مطلق مواجه هستیم و این سکوت خطرناک است چراکه اگر صدای ما رسانهای نشود و به خارج از مرزها نرسد رفته رفته به یک جشنواره داخلی تبدیل می شویم. تلاشهای زیادی از سوی روابط عمومی جشنواره صورت گرفته و جریانات خوبی شکل گرفته ولی کافی نیست. اساساً اغلب برنامههای فرهنگی ما در حوزه ارتباط بین الملل با مکانیسم های مؤثر و نتیجه بخش همراه نیستند. متاسفانه به نوعی به رسانههای خارجی این مطلب را تفهیم کرده ایم که رویدادهای سیاسی و مباحث انرژی اتمی را رصد کنند و به تکاپو و جریانات فرهنگی توجهی نداشته باشند. *درباره خط و مشی برخی از رسانه ها که ترجیح می دهند به گفته شما این جشنواره را نبینند، باید گفت بخشی از این سکوت به کجسلیقگی مدیران آن رسانه برمی گردد، اما بخش دیگر این است که در جریان غزه به منظور دفاع از انسان در حال جنگ و بی پناه واکنش نشان دادند و مفهوم مقاومت به شکل خودجوش به جریان افتاد.
- بعضی مواقع در فضایی قرار می گیریم که اگر حضور نداشته باشیم خیلی بد است بنابراین ترجیح به حضور است. وقتی حرف از غزه در یک رسانه اصلاح طلب به میان می آید نگاه بین المللی به این موضوع دارد و ناگزیر به طرح موضوع است. این در حالی است که همین موضوع در جشنواره مقاومت مطرح شد و جایزه «عماد مغنیه» نیز داده شد اما هیچ عکس العملی را در این رسانه ها ندیدیم، در حالی که سیاست هر مدیر رسانه ای که در کشور فعالیت می کند این است که قواعد کلی را رعایت کند. ضمن اینکه رسانهها طیف نخبگان جامعه را تشکیل میدهند و انتظار نمیرود شکل واکنش آنها شبیه سایر طبقات اجتماعی باشد. آنها باید کارشناسانهتر و تحلیلیتر به موضوع نگاه کنند. مانند جشنواره مقاومت که با پیشبینی بخش عماد مغنیه از دو سال پیش نگاه استراتژیک به جنایت های ضدانسانی صهیونیست ها داشت. ادامه دارد...
۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۶:۴۴
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]
صفحات پیشنهادی
در نظم آینده جهان، ایران و مقاومت یک قطب قدرت هستند
در نظم آینده جهان ایران و مقاومت یک قطب قدرت هستند اگر در زمانی که خود امریکا اعتراف میکند که کدخدا نیست تفکر ما این باشد که امریکا را کدخدا بدانیم کشور را دچار مشکل میکنیم اگر در زمانی که کشورها در تلاش برای تقویت جایگاه فرهنگی خود هستند ما در راستای شبیخون فرهنگی و سیاست«ایرانیوم»، «300»، «طبیب» و «لژیون» در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت
ایرانیوم 300 طبیب و لژیون در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومتفیلم های بخش ایران هراسی و اسلام هراسی سیزدهمین جشنواره بینالمللی مقاومت معرفی شدند به گزارش خبرگزاری فارس چهار عنوان فیلم با محوریت ایران هراسی و اسلام هراسی این فیلم در بخش ایران هراسی و اسلام هراسی جشنواره به نماتلاش رسانه انگلیسی به تغییر روابط ایران و عربستان خبرگزاری رویترز نگران نمایش «پادشاه شنها» در جشنو
تلاش رسانه انگلیسی به تغییر روابط ایران و عربستانخبرگزاری رویترز نگران نمایش پادشاه شنها در جشنواره مقاومتخبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت کمتر از بیست روز دیگر در تهران کار خود را آغاز میکند در این بین حضور فیلم پادشاه شنها میتواند سیاستنمایش فیلم «300» در بخش ایران هراسی جشنواره مقاومت
نمایش فیلم 300 در بخش ایران هراسی جشنواره مقاومتفیلم 300 نسخه دوم به کارگردانی نوام مارو همراه با بررسی تحلیلی نادر طالب زاده در در بخش ایران هراسی و اسلام هراسی جشنواره مقاومت به نمایش در میآید به گزارش خبرگزاری فارس قسمت دوم فیلم 300 با نام طلوع امپراطوری است که همچنان امتايرانيوم در جشنواره مقاومت
ايرانيوم در جشنواره مقاومت ايرانيوم 300 طبيب و لژيون در سيزدهمين جشنواره فيلم مقاومت اكران ميشوند ايرانيوم 300 طبيب و لژيون در سيزدهمين جشنواره فيلم مقاومت اكران ميشوند چهار عنوان فيلم در بخش ايران هراسي و اسلام هراسي جشنواره به نمايش درميآيد اين بخش بمدیرعامل موسسه رسانههای تصویری خبر داد عرضه پکیج سی سال سینمای دفاع مقدس همزمان با جشنواره مقاومت
مدیرعامل موسسه رسانههای تصویری خبر دادعرضه پکیج سی سال سینمای دفاع مقدس همزمان با جشنواره مقاومتمدیرعامل موسسه رسانههای تصویری از عرضه پکیج سی سال سینمای دفاع مقدس همزمان با سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت خبر داد به گزارش خبرگزاری فارس حسین مسافرآستانه مدیر عامل موسسهسیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت جعفریجلوه:حماسه بیداری ایرانیان در تاریخ معاصر آثاری شایسته تر را می
سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومتجعفریجلوه حماسه بیداری ایرانیان در تاریخ معاصر آثاری شایسته تر را می طلبدمحمدرضا جعفری جلوه گفت درسال های گذشته هم بیش و کم درحیطه دفاع مقدس فیلم هایی چه داستانی و چه مستند تولید شده که موجب سپاس است اما کافی نیست حماسه بیداری ایرانیان دربرگزاری جشنواره فیلم مقاومت در چهارگوشه ایران اسلامی
برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در چهارگوشه ایران اسلامی جشنواره فیلم مقاومت برای نخستین بار در چهارگوشه کشور برگزار میشود به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت در راستای برگزاری هرچه گستردهتر جشنواره فیلم مقاومت در جای جایحواشی فیلم ضد سعودی برای جشنواره مقاومت |اخبار ایران و جهان
حواشی فیلم ضد سعودی برای جشنواره مقاومت در فاصله 11 روز مانده به آغاز جشنواره فیلم مقاومت اسامی فیلمهای بخش بینالملل این رویداد سینمایی هنوز اعلام نشده است اتفاقی که شنیده میشود به دلیل مخالفتهایی با نمایش فیلم ضدسعودی پادشاه شنها است که به نحوه تشکیل حکومت آل سعود خوهند هم میزبان جشنواره مقاومت میشود/ بررسی توطئه ایران و اسلامهراسی
فرهنگ و هنر سینمای ایران هند هم میزبان جشنواره مقاومت میشود بررسی توطئه ایران و اسلامهراسی کشور هند هم در لیست میزبانان برگزاری همزمان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کنار کشور روسیه و سوریه قرار گرفت به گزارش خبرگزاری مهر همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره بیننشست های تحلیلیایران هراسی و اسلام هراسیدر جشنواره فیلم مقاومت
نشست های تحلیلی ایران هراسی و اسلام هراسی در جشنواره فیلم مقاومت سلسله نشست های تحلیلی ایران هراسی و اسلام هراسی همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تهران برپا می شود به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بمذاکره یک تیم ایرانی با افشین قطبی
مذاکره یک تیم ایرانی با افشین قطبی افشین قطبی چند هفته ای است که از سرمربیگری شیمیزو اس پالس ژاپن کنار رفته و دوران استراحت را سپری می کند به این مطلب امتیاز دهید به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز یکی از نزدیکان این مربی در ایران درباره شرایط این روزهای سرمربی سابق تیم ملی و پرسپوسخنرانی دکتر فؤاد ایزدی و دکتر ابراهیم فیاض در جشنواره فیلم مقاومت
سخنرانی دکتر فؤاد ایزدی و دکتر ابراهیم فیاض در جشنواره فیلم مقاومت خبرگزاری پانا فؤاد ایزدی و ابراهیم فیاض در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سخنرانی می کنند ۱۳۹۳ جمعه ۲۱ شهريور ساعت 12 26 به گزارش سرویس فرهنگی پانا روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بااخبار ویژه روزنامه خراسان انتقاد یک وزیر از برنامه اقتصاد مقاومتی دولت/ کارشکنی کشور همسایه درباره واردات از ا
اخبار ویژه روزنامه خراسانانتقاد یک وزیر از برنامه اقتصاد مقاومتی دولت کارشکنی کشور همسایه درباره واردات از ایرانبر اساس نامه چندی پیش یکی از وزرای اقتصادی به مسئولان ارشد اجرایی با اشاره به ابلاغ سیاستها و برنامه اجرایی اقتصاد مقاومتی در خصوص آن وزارتخانه تاکید شده که ابلاغ چجشنواره فیلم مقاومت همزمان در غزه برگزار می شود
روزهای دوم و سوم مهر جشنواره فیلم مقاومت همزمان در غزه برگزار می شود خبرگزاری پانا جشنواره فیلم مقاومت طی روزهای دوم و سوم مهر همزمان در غزه برگزار می شود ۱۳۹۳ جمعه ۲۱ شهريور ساعت 12 21 به گزارش سرویس فرهنگی پانا بنابر رایزنی های به عمل آمده از سوی ستاد جشنواره فیلم مقاومت و هاحسانی در بازدید از دبیرخانه جشنواره مقاومت: مفهوم انقلاب و دفاع مقدس نباید در کنار دیگر ژانرهای سینمایی قرار
احسانی در بازدید از دبیرخانه جشنواره مقاومت مفهوم انقلاب و دفاع مقدس نباید در کنار دیگر ژانرهای سینمایی قرار بگیردمعاون نظارت و ارزشیابی با اشاره به آثار دفاع مقدس در سینما تاکید کرد نباید مفهوم انقلاب دفاع مقدس و مقاومت به عنوان یک ژانر در کنار ژانرهای سینمایی دیگر قرار بگیردمستند ایرانی در راه جشنوارههای جهانی
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸ ۲۹ فیلم مستند گنبد مینا به کارگردانی محمد احسانی در 2 جشنواره جهانی با موضوع میراث فرهنگی و باستان شناسی به نمایش در میآید به گزارش ایسنا این فیلم در سومین جشنواره بینالمللی باستان شناسی اشپلیت کرواسی که از تاریخ 6 و 7 نوامبر 15 الی 16 آبان ب-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها