تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803270392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در گیلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان همزمان با سراسر کشور:
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در گیلان آغاز شد
رشت - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 22 شهریور هم زمان با سراسر کشور در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد درویش کردار عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به درپیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید ملزومات دانش آموزان، از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این طرح از 22 شهریور ماه لغایت 15 مهر ماه در سطح استان هم زمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد. وی تمرکز و بررسی فعالیت واحدهای عرضه کننده لوازم التحریر، کیف و کفش، روپوش مدارس و سایر ملزومات سال تحصیلی جدید را از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و اظهارداشت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاقهای اصناف، اداره کل تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های مرتبط اجرا می شود. سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به انجام گشت های بازرسی از مراکز فروش و عرضه لوازم التحریر و کیف و کفش از همکاری ناظران افتخاری و همکاری اتحادیه های صنفی در اجرای هرچه بهتر این طرح در استان خبر داد و افزود: نظارت بر عملکرد آموزشگاه ها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه های تحصیلی یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است. وی افزود: تمامی مدارس غیرانتفاعی موظف به درج مبلغ شهریه مصوب خود هستند و شهروندان در صورت وجود هرگونه ابهام و یا شکایت می توانند مراتب را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند. درویش کردار با اشاره بر لزوم همکاری شهروندان در مبارزه و جلوگیری از تخلفات صنفی تصریح کرد: شهروندان گیلانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور فروش، فروش اجباری و ... می توانند موارد مزبور را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه 124 اطلاع دهند. عزیمت هیئتی تجاری از گیلان برای بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز گفت: در راستای گسترش همکاریهای تجاری و اقتصادی ایران و روسیه ، تیمی از بخش خصوصی استان متشکل از تعدادی از تولیدکنندگان و تجار گیلان با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عازم کشور روسیه می شود.  علی منتظری افزود: حضور و بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو که از تاریخ 24 لغایت 29 شهریور ماه سالجاری در کشور روسیه برگزار خواهد شد از جمله برنامه های هیئت مزبور است. وی تصریح کرد:  در همین راستا مذاکره با تجار و بازرگانان روسی می تواند زمینه ساز گسترش همکاریهای ویژه اقتصادی، تجاری و همچنین سبب رونق بخشی به تولیدات صنعتی استان شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیتهای فراوان موجود در بازار روسیه ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و تولیدکنندگان و تجار استان می تواند در رونق هرچه بیشتر تجارت خارجی و افزایش تولیدات صنعتی با هدف افزایش صادرات غیر نفتی در گیلان شود. وی یادآورشد: این برنامه در چهارچوب تاکیدات وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان و نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حمایت استاندار گیلان اجرا خواهد شد و افزایش فعالیتها و تلاشها برای گسترش مبادلات تجاری با کشور روسیه و حمایت از تجار و تولید کنندگان در این زمینه در دستور کار این سازمان قرار دارد.        


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن