تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضی عسکر: ایران توانایی لازم برای افزایش تعداد زائران را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قاضی عسکر: ایران توانایی لازم برای افزایش تعداد زائران را دارد تهران - ایرنا - سرپرست حجاج ایرانی در دیدار از نحوه عملیات اجرایی حج ایران در مدینه منوره گفت: ایران آمادگی دارد تا زائران بیشتری را برای حج گزاری به عربستان بفرستد و تحقق این امر بستگی به امکانات عربستان دارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی قاضی عسکر» گفت: عمیقا باید نسبت به لطف خدا شاکر باشیم، زیرا عنایت ویژه حق تعالی موجب رفع مشکلات مهمی در زمینه تامین اسکان، صدور ویزا، انتقال ارز از طریق رسمی شد.
وی به وحدت و همدلی موجود میان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اشاره کرد و افزود: ضعف حتما در هر فعالیت بزرگی همچون حج وجود دارد، اما مهم شناسایی آسیب ها و بررسی انتقادهاست، تا بتوان آنها را اصلاح کرد.
قاضی عسکر گفت: اکنون در آغاز سفر نسبت به سال های گذشته در شرایط بهتری قرار داریم و اکنون بعثه و سازمان به صورت برادرانه در حال فعالیت هستند.
وی با تاکید بر اینکه اداره امور حج نوعی مدیریت بحران است، ادامه داد: به عنوان مثال در روز گذشته یک پرواز با تاخیری طولانی انجام شد که سازمان حج و زیارت در آن نقشی نداشته است و از مسوولان مربوطه انتظار داریم که تلاش کنند تا از تکرار آن جلوگیری شود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پاسخ به پرسشی درباره شرایط افزایش سهمیه ایران در تمتع نیز گفت: عربستان طی سال های اخیر به دلیل عملیات عمرانی در اطراف مسجدالحرام، از سهمیه همه کشور ها 20 درصد کاسته، در صورت صدور مجوز از سوی دولت کشور میزبان برای افزایش زائران به هر میزان، آمادگی خدمت رسانی داریم و این نکته را نیز به طرف مقابل اعلام کرده ایم.
اجتمام ** 1666 ** 1071


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن