تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران توانايي لازم براي افزايش تعداد زائران را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ايران توانايي لازم براي افزايش تعداد زائران را دارد
سرپرست حجاج ايراني صبح امروز جمعه از بخش‌هاي مختلف ستاد مدينه منوره بازديد كرد.
به گزارش نامه نیوز، در اين بازديد حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسكر با همراهي آقاي مهندس سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت ضمن حضور در واحدهاي مختلف ستاد مركزي مدينه‌ در قصرالدخيل، ضمن اطلاع‌يافتن از روند فعاليت‌ها، توصيه‌هايي را در جهت بهبود امور اجرايي ستاد‌ها ارائه داد.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با ابراز خرسندي از وضعيت خدمات‌رساني‌ها ابراز داشت: ما عميقا بايد نسبت به لطف خدا شاكر باشيم كه عنايت ويژه حق‌تعالي موجب رفع مشكلات مهمي در زمينه تامين اسكان، صدور ويزا، انتقال ارز از طريق رسمي و... شد.

سرپرست حجاج ايراني به وحدت و همدلي‌ موجود ميان بعثه و سازمان اشاره و اضافه كرد: ضعف حتما در هر فعاليت بزرگي هم‌چون حج وجود دارد، اما مهم شناسايي آسيب‌ها و بررسي انتقادهاست، تا بتوان آن‌ها را اصلاح كرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي‌عسكر در جمع خبرنگاران گفت: هم اكنون در آغاز سفر نسبت به سال‌هاي گذشته در شرايط بهتري قرار داريم و اكنون بعثه و سازمان به‌صورت برادرانه در حال فعاليتند.

وي با تاكيد بر اين‌كه اداره امور حج نوعي مديريت بحران است، ادامه داد: به‌عنوان مثال در روز گذشته يك پرواز با تاخيري طولاني انجام شده كه سازمان حج و زيارت در آن نقشي نداشته است. ما از مسوولان مربوطه انتظار داريم كه تلاش كنند تا از تكرار آن جلوگيري شود.

نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت در پاسخ به پرسشي درباره شرايط افزايش سهميه ايران در تمتع نيز اظهار داشت: عربستان طي سال‌هاي اخير به‌دليل عمليات عمراني در اطراف مسجدالحرام از سهميه همه كشور‌ها ۲۰ درصد كاسته است، در صورت صدور مجوز از سوي دولت كشور ميزبان براي افزايش زائران به هر ميزان، ما آمادگي خدمت‌رساني داريم و اين‌نكته را به طرف مقابل هم اعلام كرده‌ايم.

منبع: خبرگزاری حج





۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن