تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 190 مربی ویژه قرآنی در مدارس استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت 190 مربی ویژه قرآنی در مدارس استان کرمان کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، گفت: 190 مربی ویژه قرآنی در مدارس این استان مشغول فعالیت هستند.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، "ابراهیم جهانگیری" در دیدار با مربیان ویژه قرآنی مدارس ناحیه یک و ناحیه دو کرمان ضمن اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه " تربیت باید قرآنی باشد " و " بچه های ما باید تربیت قرآنی بشوند" افزود: آموزش و پرورش مکلف به افزایش توانمندی های قرآنی عمومی فراد است.
وی بیان کرد: باید زمینه ای برای کسب سواد قرآنی برای دانش آموزان در مدارس فراهم شود.
جهانگیری، با بیان اینکه یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در ترویج سبک زندگی قرآنی آموزش و پرورش است، گفت: مدارس نقش بسیار مهمی در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در جامعه دارند.
وی اظهار کرد: آموزش قرآن یکی از برنامه های رسمی آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی در ایران بوده است و بر گنجاندن رویکرد فرهنگ قرآنی در محتوای دروس پایه و علمی تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه محدود کردن تعالیم دینی در یک شاخه، یک ضعف آموزشی است، گفت: فعالیت های پرورشی باید عینی و در راستای تعالیم اسلامی باشد و در کنار مفاهیم دروس شیمی، ریاضی و فیزیک مفاهیم دینی و قرآنی آموزش داده شود.
وی خدمت قرآنی به دانش آموزان را یک توفیق الهی دانست و افزود: معلمان در رشته های مختلف تدریس باید با تسلط بر آموزش قرآن بهترین مدرس قرآنی باشند.ک/1
7433/8154


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن