تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار طلاق در مازندران بالاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران فلاح جلودار:
آمار طلاق در مازندران بالاست
ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران  با اشاره به اين كه مازندران، در شمار چند استان داراي آمار طلاق بالا در كشور است، تصريح كرد: بايد راهكارهاي عملياتي، كاربردي و علمي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي داشته باشيم.



به گزارش خبرنگار مهر، ربيع فلاح جلودار ظهر شنبه در نخستين همايش استاني شوراي فرهنگ عمومي، گفت: فرهنگ، روح جامعه، تعيين كننده هويت زندگي فردي و اجتماعي و اثر گذار بر ذهنيت و گرايش افراد جامعه است. فلاح، با اشاره به اين كه فرهنگ اسلامي، فرهنگي ايمان گرا، فطري، خرد گرا، تمدن ساز، پويا، بدعت ستيز و پاسخ گوي به نيازهاي جامعه است، عنوان نمود: بسياري از مشكلات امروز جامعه بشري، به فرهنگ و اثر گذاري مستقيم آن باز مي گردد.
 
استاندار، با بيان اين نكته كه مبناي نظام مقدس جمهوري اسلامي، فرهنگي و بنيانگذار كبير آن، حضرت امام خميني (ره) ، يك چهره ي فرهنگي جهاني بوده است، خاطر نشان كرد: ايران اسلامي، امروز پرچمدار كشورهاي اسلامي در جهان است و آزاديخواهان مسلمان در مبارزات خود از فرهنگ انقلابي ايران اسلامي الگو مي گيرند.
 
وي با اشاره به اين كه با توجه به سبقه فرهنگي ايران اسلامي، مهم ترين دغدغه جامعه ما، دغدغه فرهنگي است، تاكيد كرد: با عنايت به هجمه هاي فرهنگي فراواني كه بر عليه كشور صورت مي گيرد، براي مبارزه با روش هاي نوين و پيچيده فرهنگي دشمنان، بايد برنامه فرهنگي داشته باشيم.
 
نماينده عالي دولت در استان، مازندران را سرزمين علما بزرگ و مراجع فرهنگي عالي دانست و ياد آور شد: بايد به زيبايي هاي فرهنگ بومي در برابر فرهنگ غير توجه كنيم و نگذاريم؛ خرده فرهنگ ها به سادگي وارد محيط فرهنگي استان شوند.
 
استاندار، افزود: شوراي فرهنگ عمومي، مي تواند با برنامه ريزي در راستاي گسترش فرهنگ آموزي و نفوذ فرهنگ اسلامي و تقويت فضاي تفكر و علم آموزي، زمينه فائق آمدن بر مشكلات اجتماعي و فرهنگي را فراهم آورد.
 
وي با اشاره به اين كه امروز محيط زيست و دغدغه حفظ طبيعت و تغيير كاربري اراضي در استان كه عمدتا يك جريان وارداتي به مازندران است، به صورت يك معضل اجتماعي و فرهنگي بروز و ظهور كرده اند، گفت: اين در حالي است كه كشاورزي كه مهم ترين مقوله اقتصادي مازندران است، مي بايست موجبات امنيت غذايي كشور را فراهم آورد كه البته در اين راستا، اقدامات بسيار خوبي در استان با همراهي همه دستگاه هاي مسوول صورت گرفته و در حال انجام است.
 
فلاح، خواستار توجه بيشتر به مقوله اقتصاد مقاومتي به عنوان موضوعي فرهنگي در استان شد و ياد آور گشت: دولت تدبير و اميد در حوزه اداري شوراي فرهنگ عمومي، توجه ويژه اي را معطوف داشته است كه تامين اعتباري خاص براي اين شورا، از جمله ي اين اقدامات محسوب مي شود.
 
استاندار، اظهار اميدواري نمود؛ تا دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي در استان، چون هميشه و بيش از پيش به نقش آفريني موثر بپردازد، و بيان داشت: بايسته است؛ شوراي فرهنگ عمومي، از حضور و همراهي دانشگاهيان، نخبگان و حوزويان اهل تحقيق و صاحب نظر در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي، نهايت بهره را ببرد.



۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن