تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799106462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان در عیادت با رهبر معظم انقلاب چه گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرمندان در عیادت با رهبر معظم انقلاب چه گفتند تهران - ایرنا - روز گذشته بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران با مقام معظم رهبری دیدار کردند که آَشنایی ایشان با همه این هنرمندان موجب تعجب آنها شده بود.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، جمعی از فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ورزش عصر روز گذشته جمعه 21 شهریور با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند. با چند تن از این هنرمندان درباره حال و حوای این دیدار گفت وگو کردیم که درادامه می خوانید.

**ارجمند: دوست داشتم بیشتر در خدمت آقا می بودم
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار روز گذشته اهالی هنر با مقام معظم رهبری که در بیمارستان انجام شده بود با اشاره به اینکه زمان زیادی برای ملاقات وجود نداشت و افراد زیادی هم برای عیادت آمده بودند، گفت: یک به یک جلو می رفتیم و گپ کوتاهی با ایشان می زدیم. الحمدالله حال عمومی ایشان خوب و با روی گشاده احوال بنده را پرسید و آروزی موفقیت برای ما کردند. امیدوارم که ایشان هر چه سریعتر به شرایط جسمی عادی بازگردند.
وی افزود: دوست داشتم بیشتر در خدمت آقا می بودم اما مصلحت نمی دیدم که ایشان را وادار به صحبت کنم بنابراین به همین چند دقیقه بسنده کردم اما خوشحالم که عمل جراحی ایشان با موفقیت همراه بود.

**ده نمکی: فعالیت جدیدم را با ایشان در میان گذاشتم
مسعود ده نمکی کارگردان سینما نیز درباره عیادت اهالی هنر از مقام معظم رهبری گفت: بنده در این دیدار علاوه بر توضیح درباره فعالیت های اخیر خود چند دقیقه ای هم توفیق داشتم که به رهنمود ها و توصیه های ایشان گوش دهم.
وی افزود: در پایان هم تمام عیادت کنندگان برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا کردیم که امیدواریم هر چه زودتر بهبودی کامل را حاصل کنند.

**دهقان: تعجب کردم وقتی دیدم آقا همه ما را می شناسند
جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون نیز درباره این دیدار گفت: هر چند در سایت های مختلف دیده و شنیده بودم که حال ایشان خوب است اما وقتی از نزدیک ایشان را زیارت کردیم نگرانی مان بر طرف شد و باعث آرامش ما شد.
وی افزود: نکته چالب برای من این بود که ایشان همه هنرمندان و ورزشکارانی که به عیادت رفته بودیم را می شناخت و به تک تک ما احوال پرسی و توصیه های را می فرمودند.
دهقان افزود: به بنده نیز فرمودند که چرا کم کار شده ای، بیشتر کار کنید و برای خدا.
جعفر دهقان که بازی در فیلم هایی چون صنوبر، مریم مقدس، اصحاب کهف، بوی پیراهن یوسف و... را در کارنامه دارد یک سالی است که به دلیل جراحی مهره های گردن کمتر در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

**سلطانی: شفاعت آقا را از جد بزگوارشان خواستم
جهانبخش سلطانی نیز درباره این دیدار با ابراز خوشحالی از وضعیت خوب حال عمومی مقام معظم رهبری گفت: ایشان همه ما را می شناختند و با شوخ طبعی با تک تک ما مزاح کردند.
وی با اشاره به اینکه چندی پیش با تعدادی از هنرمندان به کربلا و حج و از آنجا هم به مشهد رفته بودیم، افزود: محضر آقا که رسیدم به ایشان گفتم که شفاعت شما را از جد محترمتان رسول اکرم خواهان شدم.
سلطانی خاطرنشان کرد: خوشحالم که توفیق شد تا به دیدار ایشان بروم و انشاالله هر چه سریعتر لباس عافیت را بر تن بپوشند.

به گزارش ایرنا، از جمله هنرمندان و ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند می توان به نام هایی چون؛ ناصر فیض، فاضل نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، فرج الله سلحشور، جمال شورجه، حسین رضازاده، علی پروین، نرگس آبیار، سامان مقدم، جواد عزتی، داریوش ارجمند، جعفر دهقان، ابوالقاسم طالبی، شهریار بحرانی، محمدرضا ورزی، مرتضی امیری اسفندقه، فرهاد قائمیان، مهران رجبی و محمدحسین لطیفی اشاره کرد.
فراهنگ**9246**


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن