تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت مالي معاونت علمي از تدوين نظام ملي نوآوري صنايع فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
حمايت مالي معاونت علمي از تدوين نظام ملي نوآوري صنايع فرهنگي قائم مقام دبير ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت ساز معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از حمايت مالي معاونت علمي براي آسيب شناسي و شبکه سازي حوزه فرهنگ و هنر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قائم مقام دبير ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت ساز معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از حمايت مالي معاونت علمي براي آسيب شناسي و شبکه سازي حوزه فرهنگ و هنرخبر داد.
سيدهادي سيادتي، قائم مقام دبير ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت ساز معاونت علمي از تدوين و تنظيم "نظام ملي نوآوري صنايع فرهنگي" با مشارکت و حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري خبر داد و افزود: براي تنظيم اين نظام که مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي است 17 پنل تخصصي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي برگزار مي شود.
وي افزود: کارگروه اصلي تدوين اين نظام از 9 ماه پيش شکل گرفته و هم اکنون يک کارگروه کارشناسي نيز در اين باره فعال شده است، تا در کنار برگزاري پنل هاي تخصصي يادشده زنجيره بازيگران حوزه صنايع فرهنگي را به هم متصل کند.
سيادتي با بيان اينکه تا کنون سه پنل تخصصي "نشر"،"اسباب بازي"و"بازي هاي کامپيوتري" برگزار شده است، گفت: با تصميم اعضاي کارگروه اصلي اين نظام قرار بر اين است که دو پنل ديگر يعني نوشت افزار و مد و لباس طي روزهاي آتي برگزار شوند.
وي همچنين اضافه کرد: با توجه به محدوديت هاي موجود قرار بود در برگزاري پنل هاي تخصصي به همين مقدار اکتفا شود که با تصميمات اتخاذ شده، مقرر شد مابقي پنل هاي تخصصي با حمايت مالي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و مشارکت ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت ساز معاونت علمي برگزار شود. برگزاري اين پنل ها نقش به سزايي در آسيب شناسي مسائل اقتصادي و تجاري سازي حوزه هاي فرهنگ و هنر خواهد داشت.
قائم مقام دبير ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت سازمعاونت علمي پنل هاي تخصصي سينما، ميراث فرهنگي، صنايع دستي، هنرهاي ديجيتال، ورزش، هنرهاي تجسمي، موسيقي، تئاتر و هنرهاي نمايشي، موسيقي، گردشگري و معماري را از جمله پنل هاي حمايت شده از سوي اين معاونت برشمرد.
به گفته وي، شناسايي مشکلات و رفع موانع در حوزه سياست گذاري فرهنگ و هنر، شبکه سازي و تدوين نظام ملي نوآوري صنايع فرهنگي از جمله اهداف برگزاري اين پنل هاي تخصصي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن