تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819350084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فستیوال فوتبال مدارس استان، فستیوالی از ناعدالتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فستیوال فوتبال مدارس استان، فستیوالی از ناعدالتی گناوه-ایرنا- پایگاه خبری فرهنگی، اجتماعی ورزشی یاران سبز گناوه در مطلبی به قلم مرتضی خضری نوشت: فستیوال فوتبال مدارس استان بوشهر ، فستیوالی از ناعدالتی بود.


این پایگاه به نقل از مدیرمسوول خود افزوده است: برگزاری فستیوال و مسابقات فوتبال زیر 12 سال استان بوشهر ماجراهای خاص خود را داشت ، با تغییر در افراد انتخاب شده و اعزام نفرات جدید به تهران، دل خیلی ها به درد آمد و اشک کسانی سرازیر شد که سن شان به دوازده سال هم نرسیده بود.
محمد جعفری منفرد یکی از انتخاب شدگان اصلی در تیم زیر دوازده سال استان بود که ماجرای خط خوردنش موجی از نگرانی را در بین ورزش دوستان گناوه به وجود آورده است.
این دانش آموز که درلیست انتخاب شدگان قرار گرفته بود،لباس هایش را شب قبل آماده کرده در رویا کودکانه اش بارها گل زده است و فکر می کند ، روزی هم روز او است ، اما انگار روز هنرنمایی او نمی رسد ، انگار قلمی به رنگ قرمز بر روی نام آبی اش خط کشیده است چه کسی پاسخگوی دل شکسته کودکی است ، اصلا چه کسی جرات کرده است دل کودکی را بشکند او هنوز منتظر است.
پدر محمد می گوید : در سفر بودم که آقای معماری مسوول کمیته جوانان استان بوشهر زنگ زد و خواستار حضور محمد در تمرینات تیم شد و به دنبال آن آقای مهرداد فرخنده پی مدیر فنی تیم هم اصرار بر آمدن محمد کرد و چون فرزندم علاقه زیادی به فوتبال داشت مجبور شدم با هواپیما فرزندم را به تنهایی به بوشهر بفرستم تا به تمرینات برسد .
بعد از اتمام تمرینات معماری زنگ زد و گفت :محمد همراه تیم به تهران می رود و من هم سفرم را تغییر دادم تا به فرودگاه مهر آباد برای استقبال از پسرم بروم ، اما 24 ساعت قبل از پرواز معماری مجدد زنگ زد و پس از مقدمه چینی زیاد ، گفت : مربیان تیم فرزند شما را خط زده اند.
این در حالی بود که فرزندم ، فستیوال ایستگاه های فوتبالی را با موفقیت طی کرده بود و حتی نفر پنجم در بین دوازده نفر بود اما بدون اطلاع، افرادی را با رابطه وارد تیم می کنند و فرزندم را از تیم کنار می گذارند ، این بی عدالتی هم خودم را بسیار آزار داد و هم فرزندم را چنان در هم پیچاند که نگران حالش شدم.ک/1
637


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن