تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799608390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد پایان یافت مشهد – ایرنا – مراسم اختتامیه سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان عصر جمعه با حضور مدیران کشوری و استانی وزارت راه و شهرسازی در تالار صبا مشهد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این مراسم گفت: شهر مشهد می تواند به عنوان یک پایگاه بین المللی در زمینه فناوریهای نوین صنعت ساختمان مطرح باشد و همه زیرساخت ها برای این مهم فراهم است.
"غلامرضا هوایی" افزود: همایش فناوریهای نوین صنعت ساختمان یکی از بزرگترین همایش های تخصصی کشور است که با حضور بسیاری از مسوولان کشوری برگزار و طی دو روز 41 مقاله به صورت ارائه شفاهی، 86 مقاله به صورت پوستر و چندین کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف فناوری ساختمان برگزار شد.
مدیرکل مقررات ملی ساختمان در پایان ضمن قدردانی از استانداری، شهرداری و دیگر دست اندرکاران و متولیان این امر خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پربار کردن بخش های علمی این همایش نقش مهمی ایفا کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: محدودیت در ثبت نام برای سومین همایش فناوریهای نوین ساختمان موجب برگزاری این همایش به صورت مجازی در دیگر استان های کشور شد که اتفاقی منحصر به فرد بود.
"محمدرضا اخوان عبداللهیان" با اشاره به ارزیابی همایش امسال و مقایسه آن با دومین همایش فناوریهای نوین ساختمان که در سال 90برگزار شد، گفت: افزایش تعداد شرکت کنندگان، دعوت از اساتید معتبر با توان علمی و تخصصی بالا و افزایش تعداد مقالات ارائه شده به همایش سوم، نشان از رشد کمی و کیفی آن دارد.
وی افزود: حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، معاونان، مشاور ارشد رییس جمهوری، مدیران سازمان نظام مهندسی سراسر کشور و مدیران کل ادارات راه و شهرسازی سایر استانها در این همایش نشان دهنده رشد اعتبار روزافزون آن می باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بر توجه ویژه به فرهنگسازی و اقتصاد کلان به منظور بومی سازی فناوریهای نوین ساختمان تاکید کرد.
وی گفت: فرهنگسازی در بخش گسترش فناوریهای نوین صنعت ساختمان، آموزش مهندسان، فعالیت رسانه های جمعی و ارائه مطالب علمی از سوی دانشگاه ها را شامل می شود.
وی افزود: توجه به زیرساخت های اقتصادی و فراهم کردن منابع لازم برای تامین اعتبار، ضرورت دیگر برای موفقیت در بومی سازی فناوریهای روز صنعت ساخت و ساز است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تاکید بر تغییر نگاه بخشی به نگاه سیستمی در حوزه مسکن گفت: هم افزایی فعالیتها در نتیجه هماهنگی بین بخشهای مختلف به گسترش بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت ساختمان کمک قابل توجهی می کند.
رییس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی نیز در این همایش بر حمایت از فعالان حوزه مسکن برای گسترش استفاده از فناوریهای نوین در صنعت ساختمان تاکید کرد.
"محمدرضا رئیسی" گفت: دبیرخانه دائمی همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان با بررسی مستمر می تواند میزان تاثیرگذاری این همایش را در میزان افزایش عمر مفید ساختمان و آگاهی های مهندسان و دست اندرکاران این بخش تعیین و نتایج آن را نسبت به همایش های گذشته مقایسه و منتشر کند.
وی گفت: ساخت 110 هزار واحد مسکن مهر معادل 35 درصد از کل واحدهای طرح مهر در خراسان رضوی با بهره گیری 20 درصدی از فناوریهای نوین بیانگر پیشتازی این استان نسبت به سایر استان ها در زمینه بکارگیری این فناوریهاست.
وی افزود: زمانی استان خراسان رضوی می تواند مدعی موفقیت در عرصه بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت ساختمان باشد که استفاده از فناوریهای نوین در ساختمان های شهری آن به صورت واضح دیده شود.
رییس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه به تاثیرات فناوری نوین در افزایش کیفیت، عمر مفید ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی واقف هستیم اما باید برای عملی کردن آن اقدام کرده و به دنبال بستری مناسب برای استفاده از بکارگیری این فناوریها باشیم.
رئیسی افزود: مصرف هشت برابری انرژی در ایران نسبت به نرم جهانی تاسف بار است و از آنجایی که 70 درصد مصرف انرژی به بخش خانگی بازمی گردد، آموزش افراد جامعه در این زمینه ضروری است.
وی عدم تعریف شاخص ها، نبود اطلاع رسانی و کمبود در بخش آموزش به مهندسان و حتی کارگران را از علل مهم عدم رشد فناوریهای نوین در صنعت ساختمان کشور برشمرد.
وی یادآور شد: ایران در چشم انداز 1404قرار است کشوری توسعه یافته با رتبه عالی اقتصادی در منطقه خاورمیانه باشد به همین منظور فناوریهای روز علاوه بر حوزه صنعت ساختمان باید در همه بخش ها رشد و توسعه یابد.
به گزارش ایرنا، در پایان این همایش قطعنامه 10 ماده ای سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان قرائت و بر توجه ویژه به سه نکته کلیدی ساختار اقتصادی، بستر فرهنگی و نظام اموزشی در مهندسی ساختمان و ساخت و ساز ملی در کشور تاکید شد.
سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در روزهای 20 و 21 شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
7489/522


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن