تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینما باید اخلاق محور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه شهرستان فردیس:
سینما باید اخلاق محور باشد خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فردیس با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر این‌که سینما مربی اخلاق جامعه است، ‌گفت: سینما باید اخلاق محور باشد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس اظهار داشت: دین مبین اسلام در تمام ابعاد زندگی بشر برنامه ها و الگوهای تدوین شده ای دارد از این رو بکارگیری این برنامه ها موجبات توسعه و آبادانی کشور در هر عرصه ای خواهد بود.
 
خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس بیان داشت: ولایت فقیه هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران است از این رو مردم باید برای این نعمت ارزنده همواره شاکر و سپاسگذار خداوند متعال باشند.
 
حجت الاسلام ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا و ابرقدرت ها که  گروهک های تروریستی چون داعش و القاعده را به وجود آورده اند با انجام سیاست های یک بام و دو هوا به زودی قربانی دسیسه های خود و تروریست خواهند شد.
 
امام جمعه شهرستان فردیس به جریان های تروریستی اشاره کرد و ادامه داد: جریان های تروریستی منطقه به دست کشور پلید آمریکا و حمایت های مالی برخی از کشورهای منطقه ایجاد شده اند اما ایران را که خود قربانی تروریست است و 17 هزار شهید و هزاران مجروح در این مسیر داده است را تروریست اعلام می کنند.
 
وی به ولایت مداری و رشادت های بی بدیل جانبازان و ایثارگان اشاره کرد و عنوان کرد: کشورهای بیگانه می خواهند با فشار ایران را تسلیم خود کنند ولی باید بدانند ایران کشوری مردمی با تفکر اسلامی است که با رشادت های جانبازان و ایثارگران و خون هزاران شهید آبیاری شده و بر محور ولایت فقیه اداره می شود و در این راه مستحکم و پایدارتر از گذشته خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تقوا در زندگی بیان داشت: تقوا باعث محفوظ ماندن انسان از آسیب های درونی و بیرونی است از این رو اگر این صفت بزرگ در انسان حاصل شود می تواند مقرب به درگاه الهی باشد.
 
خطیب نماز جمعه فردیس با اشاره فرا رسیدن روز سینما گفت: سینما باید اخلاق محور باشد و بنا به فرموده امام راحل ، سینما مربی اخلاق جامعه است.
 
خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام عمل جراحی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ایشان با بستری شدن در یک بیمارستان عمومی و دولتی، نگاه ژرف و مردم دار خود را به خوبی نشان داده و ما همواره سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب را از خداوند منان مسألت داریم./9596/پ202/ب4




۱۳۹۳/۶/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن