تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انبوه سازان در مسکن مهر عملکرد بهتری از تعاونی ها داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی: انبوه سازان در مسکن مهر عملکرد بهتری از تعاونی ها داشتند مشهد – ایرنا – معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: عملکرد انبوه سازان در طرح مسکن مهر به مراتب بهتر از تعاونی ها بود.


به گزارش ایرنا، "سید محمد پژمان" روز جمعه در حاشیه دومین روز از برگزاری سومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد افزود: با توجه به تجربه و حجم بالای کار، کیفیت ساختمان سازی انبوه سازان از تعاونی ها کاملا متفاوت و بهتر ارزیابی شد.
وی بیان کرد: مدیران تعاونی های مسکن ساز باید تعاونی را با افراد متخصص در حوزه ساختمان به گونه ای مدیریت کنند که فعالیتشان به طور مستمر ساخت مسکن باشد و کمتر به فعالیتهای جنبی بپردازند.
وی حمایت دولت از بخش خصوصی در صنعت ساختمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دولت درصدد واگذاری مسوولیت حوزه مسکن و صنعت ساختمان به بخش خصوصی است.
پژمان با اشاره به تاثیر برگزاری اینگونه همایش ها در گسترش استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساختمان گفت: این نوع گردهمایی ها که به صورت تخصصی به حوزه ساخت و ساز صنعتی می پردازد، می تواند با شناساندن فناوریهای نوین و انتقال آن به مهندسان و دست اندرکاران این بخش، موجب توسعه و گسترش آن شود.
یک متخصص مهندسی زلزله نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که دولت باید از بخش خصوصی حمایت کند، صنعت نیز باید برای تحقیقات دانشگاهی ارزش قائل شود.
" آرمن آساتوریانس" برگزاری اینگونه همایش ها را از نظر علمی تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: دولت نیز در بخش عملیاتی و حمایت از سرمایه گذاری های حوزه ساخت و ساز باید برنامه ریزی های ویژه ای داشته باشد.
وی با اشاره به تاثیر مهندسی زلزله در صنعتی سازی ساختمان گفت: با توجه به اینکه مهندسی زلزله علم جدیدی بوده و روز به روز در حال گسترش است می تواند در کشورهایی که بر روی گسل های زلزله قرار دارند، موثر واقع شود.
ˈسومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمانˈ با حضور یکهزار و 805 نفر از مسوولان، مهندسین و کارشناسان این حوزه از سراسر کشور به مدت دو روز "20 و 21شهریور" طی مراسمی در مشهد برگزار شد.
7489/522


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن