تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم واترپلوی نوجوانان کرمانشاه از گردونه مسابقات قهرمانی کشور کنار رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم واترپلوی نوجوانان کرمانشاه از گردونه مسابقات قهرمانی کشور کنار رفت کرمانشاه - ایرنا - دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه گفت: تیم واترپلوی نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب سه پیروزی و چهار شکست از گردونه مسابقات کنار رفت.


"علی سکوتی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 13 تیم در روزهای 16 تا 20 شهریور در شهر ارومیه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم کرمانشاه با تیم های ارومیه، گیلان، زنجان، تهران، اصفهان، تبریز و خراسان رضوی همگروه شد که در نهایت با سه پیروزی و چهار شکست نتوانست راه به جایی ببرد و حذف شد.
سکوتی ادامه داد: تیم کرمانشاه در این مسابقات برابر تیم های ارومیه، گیلان و زنجان صاحب برتری شد اما نتیجه را مقابل تهران، اصفهان، تبریز و خراسان رضوی واگذار کرد.
وی که مربی تیم اعزامی استان به مسابقات قهرمانی کشور نیز بود، یادآور شد: تمامی تیم ها با قدرت کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند و تیم ما هم با وجود اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود نتوانست نتایج خوب سال گذشته خود را تکرار کند.
سکوتی خاطرنشان کرد: تیم کرمانشاه در مسابقات سال گذشته که در یزد برگزار شد، پس از خراسان رضوی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
وی در پایان گفت: بابک کارگریان، سجاد نفت چی، آذین پرویزی، آرین پرویزی، پارسا نجاتی، امیر اولیایی، مهدی خدایاری، علی نظری، کیارش حمیدی، محمد امین زندی، حسین دهقانی، امیرحسین رحمانی و اوستا شیرزادی نفرات اعزامی کرمانشاه به مسابقات واترپلوی نوجوانان قهرمانی کشور را تشکیل می دادند.
7458/567


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن