تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتوالی گیلان عازم رقابت های قهرمانی کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم فوتوالی گیلان عازم رقابت های قهرمانی کشور شد رشت - ایرنا - رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان گفت : تیم فوتوالی گیلان عازم رقابت های قهرمانی کشور شد .


" اسماعیل شکری " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم فوتوالی گیلان امروز ( سه شنبه ) برای حضور در رقابت های فوتوالی قهرمانی کشور عازم شاهرود محل برگزاری این مسابقات شد .
وی اظهار کرد : چهارمین دوره رقابت های فوتوالی قهرمانی کشور از 19 شهریورماه به مدت دو روز در شاهرود برگزار می شود .
وی ادامه داد : بر این اساس ، تیم فوتوالی گیلان با "مجید سلمانی " ، " حامد احدی " ، " امید تشنه گام " ، " حسین علیزاده " و به سرپرستی " هومن شعبانی " در این دوره از رقابت ها حضور می یابد .
رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان بیان کرد : رشته ورزشی فوتوالی زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور فعالیت دارد و تاکنون سه دوره رقابت های قهرمانی کشور این رشته در استان های گیلان ، گلستان و هرمزگان برگزار شده است .
" شکری " اضافه کرد : فوتوالی (Footvolley) ورزشی است که قوانین آن مثل والیبال بوده ولی مثل فوتبال با پا بازی می شود و زمانی امتیاز به دست می آید که توپ در زمین حریف به زمین اصابت کند یا حریف مرتکب خطا شود و یا نتواند توپ فوتوالی را برگشت دهد.
وی یادآور شد: خاستگاه رشته فوتوالی (فوتبال + والیبال) کشور برزیل است و این رشته در دهه شصت میلادی به صورت تفریحی و بدون تشکیلات خاصی بین مردم ساحل نشینان برزیل رواج پیدا کرد و هم اکنون این رشته ورزشی در کشور طرفداران زیادی دارد.
وی خاطرنشان کد : خوشبختانه استان گیلان در این رشته ورزشی یکی از قطب های برتر در ایران محسوب می شود و علاوه بر حضور " محمد تطهری مقدم " از گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی ، بازیکنان این استان نیز حضور چشمگیری در تیم ملی فوتوالی دارند . ک/3
7285/604


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن