تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین فرهنگسرای قرآن و عترت کشور در مشهد بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بزرگترین فرهنگسرای قرآن و عترت کشور در مشهد بهره برداری شد مشهد - ایرنا - بزرگترین فرهنگسرای قرآن و عترت کشور چهارشنبه شب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جمعی از مسوولان شهری در یک منطقه محروم مشهد بهره برداری شد.


شهردار مشهد در این مراسم گفت : همکاران شهرداری مشهد در راستا تحقق شعار سال و تحقق بیانات مقام معظم رهبری از ابتدای سال در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ تلاش هایی انجام داده اند که نمره قابل قبولی می گیرد.
سید صولت مرتضوی افزود : در حوزه اقتصاد کارهای بزرگی صورت گرفت که از جمله آنها پروژه احداث خط دو قطار شهری مشهد بود که به علل متعدد متوقف شده بود .
وی گفت : امسال با راه اندازی این پروژه، شاهد پیشرفت خوبی در آن هستیم چنانکه در جبهه شمالی حفاری و سیگمنت گذاری همزمان با نیمه شعبان به انجام رسید.
وی ادامه داد :در جبهه جنوبی هم با جرات می توان گفت حفاری و سیگمنت گذاری آن از 5200 متر طی دو ، سه ماه گذشته به 11 هزار متر رسیده است.
وی افزود : همچنین قسط اول منابع ارزی که بالغ بر 17 میلیون یورو است برای خرید واگن های خط دو آزادسازی و به شرکت طرف قرارداد پرداخت شده است.
وی در خصوص پروژه کمربند جنوبی نیز تصریح کرد: در حال حاضر در فاز اول 11 کیلومتر از کمربند جنوبی مشهد در دست احداث است که امیدواریم تا پایان سال آینده این قطعه به بهره برداری برسد.
مرتضوی ادامه داد: در حال حاضر منابع لازم برای تکمیل تالار شورای اسلامی شهر و ایستگاه طبقاتی قطارشهری در میدان شهدا نیز تزریق شده است.
وی با بیان اینکه در سال اقتصاد توانستیم درسه بخش تزریق منابع داشته باشیم، گفت: اخذ 140 میلیون یورو از محل تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی، فروش 580 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بافت های فرسوده مشهد و همچنین فروش 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط دو قطارشهری بخشی از این تزریق منابع مالی است.
وی همچنین ادامه داد: در بودجه عملیاتی شهرداری مشهد نیز نزدیک به 1100 پروژه ریز و درشت با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف در دست اجرا داریم.
به گفته مرتضوی شهرداری مشهد تا پایان سال جاری می تواند 2700 میلیارد تومان به صورت نقدی به اقتصاد شهری و شهروندی کمک کند که این علاوه بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار اقتصاد جاری است.
شهردار مشهد در خصوص تکمیل خط یک قطارشهری مشهد تصریح کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری به شهر مشهد، امیدواریم تا پایان سال جاری ادامه خط یک قطارشهری مشهد از انتهای نخریسی تا فرودگاه به بهره برداری برسد.
معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت : تاکنون 17 فرهنگسرا و سالن ورزشی در مناطق محروم مشهد بهره برداری وفعال شده است.
حسین شادکام افزود : در سال های اخیر به برکت نگرش و رویکرد شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداری اقدامات خوبی در حوزه مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار به انجام رسیده است.
وی گفت : رسیدگی و خدمات رسانی به این مناطق جزو اولویت های کاری قرار گرفته است و چنانکه کمتر از یک ماه گذشته فرهنگسرای سلامت را در حاشیه بوستان نصرت در شهرک شهید رجایی افتتاح کردیم .
وی ادامه داد : این اقدامات در مسیر نگرش های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و نظام ارزشی جمهوری اسلامی در بحث توجه به محرومین و بانیان اصلی این انقلاب و نظام است .
به گفته وی ، عملیات اجرایی فرهنگسرای قرآن و عترت هم با زیربنای بیش از 9 هزار متر مربع طی سه سال به انجام رسید وتجهیز آن یک سال زمان برد.
وی عنوان کرد : این مجموعه که با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان احداث شده است دارای دو سالن قرائت خانه مجزا ، کلاس های متعدد برای آموزش و سالن جلسات می باشد .
2713/522


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن