تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798915210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم تجمع داوطلبان آزمون سراسری 93-92 به نتایج نهایی کنکور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تداوم تجمع داوطلبان آزمون سراسری 93-92 به نتایج نهایی کنکور تهران بزرگ - ایرنا - داوطلبان آزمون سراسری سال 93-92 کشور در ادامه اعتراضات دیروز خود با حضور دوباره در محل سازمان سنجش آموزش کشور، خواستار پاسخگویی مسوولان این سازمان به شکایات خود شدند.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، در ادامه ی حضور اعتراض آمیز دیروز داوطلبان آزمون سراسری 93-92 دانشگاه های کشور به نتایج نهایی اعلام شده از سوی این سازمان، صبح امروز نیز جمع بیشتری از داوطلبان معترض از سراسر کشور با حضور در ساختمان سازمان سنجش آموزش کشور خواستار پاسخگویی صریح مسوولان این سازمان به شکایات خود شدند.
در همین راستا خبرنگار ایرنا با حضور در محل روابط عمومی سازمان سنجش با تجمع پر سر و صدای جوانانی مواجه شد که به گفته خودشان، سرنوشت و آینده آن ها در معرض خطر قرار گرفته است.
حضور خبرنگاران در میان افراد معترض به تشنج هرچه بیشتر سالن روابط عمومی این سازمان منجر شد و جمعیت با مخاطب قرار دادن برخی خبرنگاران یکصدا فریاد «تقلب، تقلب» سر دادند.
یکی از دختران معترض به نتیجه آزمون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه رتبه ی 5180 گروه آزمایشی ریاضی را با سهمیه منطقه ی 1 کشوری کسب کرده است، با گریه می گوید: من هیچ جایی قبول نشدم در حالی که دوستم با رتبه ی بیشتر از 9000 توانسته در دانشگاهی غیرانتفاعی در تهران قبول شود.
همچنین جمعیت کمی نیز بیرون از سازمان و مقابل در ورودی محل روابط عمومی سازمان تجمع کرده بودند. خبرنگار ایرنا در مصاحبه با دو تن از جوانانی که در مقابل سازمان حضور دارند، چرایی حضور آنان را جویا می شود.
یکی از آنان با بیان اینکه رتبه ی زیر 230 گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده است، به قبولی خود در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرج معترض است.
وی برای اثبات حرف خود به ظرفیت های 180 نفری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران، 120 نفری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و 95 نفری دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره می کند.

دیگری که رتبه ی 107 هنر منطقه ی 1 کشوری را کسب کرده است، با تاکید بر اینکه در هیچ کدام از 30 کدرشته-محل انتخابی خود پذیرفته نشده است، به انتخاب رشته هایی در شهرستان اشاره می کند که باید در آن ها قبول می شد و نشده است وی نتیجه ی مردودی ثبت شده در کارنامه ی خود را به خبرنگار ایرنا نشان داد.

خبرنگار ایرنا در ادامه با حضور در محل پاسخگویی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اصرار فراوان توانست با یکی از متصدیان پاسخگویی روابط عمومی گفت و گوی کوتاهی داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر ارزیابی درخواست های داوطلبان، با تاکید بر اینکه خواسته های داوطلبان در بیشتر موارد غیرمنطقی است، مقایسه ی نتایج آزمون امسال با سال گذشته را غیر معقول ذکر کرد.

کارمند روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به اینکه قبولی نهایی در آزمون سراسری بر اساس نمره نهایی دواطلب در هر زیرگروه معین می شود، ادامه داد: برخی داوطلبان می گویند دیگری با رتبه ی پایین تر از من قبول شده است، در حالی که من قبول نشدم این مقایسه درستی نیست برای مقایسه باید به سهمیه ی منطقه هر داوطلب و محدودیت های جنسی و منطقه ای برخی رشته ها توجه کرد.

در واقع توضیح کارمند روابط عمومی سازمان سنجش، مختصر سخنان دیروز «حسین توکلی»، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنااست که مبنای قبولی داوطلبان را نمره ی نهایی آنان در هر زیرگروه ذکر کرده بود.
توکلی با بیان اینکه شفاف سازی مبنای عملکرد سازمان سنجش است، به انتشار قریب الوقوع کارنامه ی نهایی داوطلبان آزمون سراسری برای رفع هرگونه شائبه اشاره کرد.

توکلی در انتها به پاسخگویی فرد به فرد سازمان سنجش به تمامی معترضین به نتایج آزمون سراسری تاکید کرده بود.
روابط عمومی سازمان سنجش فردا نیز از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر پاسخگوی داوطلبان خواهد بود.

تهرام*564*2079


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن