تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توانمندسازی نیروهای انسانی محلات و مناطق برای انجام ماموریت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لزوم توانمندسازی نیروهای انسانی محلات و مناطق برای انجام ماموریت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بزرگ-ایرنا- قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ارائه آموزش و توانمندسازی نیروهای انسانی مستقر در محلات و مناطق برای انجام ماموریت های اجتماعی و فرهنگی مهم است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دیدار با مدیران اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 افزود: انتظار داریم فعالیت همکاران درحوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به تولید آثار فاخر و اثرگذار منجر شود و زمینه های لازم برای ایجاد تحول فرهنگی را در جامعه فراهم کند.
قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن قدردانی از شهرداری این منطقه، علایق، نیازها و گرایش های هر منطقه را متفاوت دانست و افزود: بر این اساس باید دستورالعمل ها کلی باشد و با توجه به تفاوت های هر محله با سلایق و سطح فکری و فرهنگی آن محله و منطقه اجرایی شود.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید به تغییر رفتار منجر شود، افزود: برای سنجش اقدامات فرهنگی نیازمند شاخص های کیفی هستیم که این شاخص ها باید با دقت تنظیم و استخراج شود.
نایینی، اهداف تعریف شده در محورهای 18گانه ابلاغی از سوی شهردار تهران در حوزه فرهنگ را بسیار دقیق، علمی و هوشمندانه توصیف و بر لزوم سرلوحه قراردادن آن ها در حوزه های فرهنگی- اجتماعی و همچنین حفظ روحیه جهادی و فعالیت راس و بدنه شهرداری تهران بر اساس مولفه های مدیریت جهادی تاکید کرد.
وی یکی از مهمترین مسئولیت های حوزه اجتماعی را آموزش و توانمندسازی منابع انسانی با توجه به ماموریت های اجتماعی و فرهنگی این حوزه دانست و گفت: حدود 5 هزار نیرو در حوزه اجتماعی در سطح سراها، محلات، نواحی و ستادها در حال فعالیت هستند که این نیروها به عنوان ظرفیت بسیار بالا و مناسب شهرداری تهران باید از دانش ومهارت لازم برای انجام ماموریت های اجتماعی و فرهنگی برخوردار باشند.
مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: ما باید بتوانیم جبهه فرهنگی انقلاب را که به فرموده مقام معظم رهبری یک جبهه جریان ساز جدی در حوزه فرهنگی است، در سطح کشور ایجاد کنیم و از این طریق به مقابله با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب بشتابیم.
نایینی تاکید کرد: انتظار داریم فعالیت همکاران درحوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به تولید آثار فاخر و اثرگذار منجر شود و زمینه های لازم برای ایجاد تحول فرهنگی را در جامعه فراهم کند.
در ادامه این دیدار نیز مدیران ستادی معاونت اجتماعی منطقه 9 نیز به بیان چالش ها و برخی آسیب های اجتماعی سطح منطقه مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهایی در این موارد بیان کردند.
همچنین سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9در این نشست وجود مراکز نظامی و پادگان ها و همچنین بافت خاص منطقه با حضور قومیت های مختلف را از مشخصه های منطقه9 عنوان کرد گفت: نگاه ویژه به هویت بخشی و آموزش های شهروندی در حوزه فعالیت های اجتماعی را خواستار شد.
تهرام/7247/1348


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن