تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804123193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه محلی سیستان و بلوچستان 19 شهریور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه محلی سیستان و بلوچستان 19 شهریور زاهدان- ایرنا- روزنامه محلی ˈسیستان و بلوچستانˈ در شماره جدید مورخ 19 شهریور خبر جلسه تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان را به عنوان تیتر نخست خود انتخاب کرده است.


به گزارش ایرنا، روزنامه محلی سیستان و بلوچستان ضمیمه روزنامه خراسان شماره انتشار 18781 مورخ 19 شهریور نوشت:
در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام شد: هزار میلیارد تومان برای راه های استان اختصاص یافت

در این روزنامه می خوانیم: امروز و فردای سیستان و بلوچستان از زبان مدیرکل دفتر فنی استانداری- عضو شورای شهر زاهدان: طرح سازماندهی شورا یاران و فعالیت محلات انجام می شود.

همچنین در صفحات دیگر این روزنامه آمده است: مدیر کل بهزیستی استان خبر داد: صرف 7 هزار میلیون ریال اعتبار برای افتتاح پروژه های بهزیستی- (معرفی چهره های برتر استان) «غلامرضا عمرانی» نویسنده کتاب برتر «گویش سیستانی»
غلامرضا عمرانی، متولد 1326 در زابل، زبانشناس، ویراستار و مولف چندین کتاب درسی و پژوهشی زبانشناسی است. همچنین از وی کتاب های مهمی درباره گویش سیستانی تحت عنوان مجموعه کتب گویش سیستان به چاپ رسیده است . انتشار جلد اول از مجموعه کتب «گویش سیستان» (1387) سبب معرفی بیشتر وی شد. استاد فروتن و اندیشه ورزی که تألیفات وی در حوزه گویش مردم سیستان را نه تنها باید نقطه اوج پژوهش های زبانشناسانه در این خصوص دانست، بلکه می توان از این تألیفات به عنوان یکی از بزرگ ترین و دقیق ترین پژوهش های زبانشناسی در خصوص گویش اقوام در ابعاد بین الملل نیز یاد کرد.در خورد ذکر است مجموعه کتب «گویش سیستان» که تاکنون چهار مجلد از آن انتشار یافته است، موفق به دریافت جایزه کتاب فصل کشور نیز شده است. متن نوشته های وی با تمرکز ویژه بر گویش مردم سیستان انجام شده است.جلد دوم کتاب گویش سیستان، به عنوان کتاب شایسته در هجدهمین جشنواره کتاب فصل خانه کتاب در تابستان 1389 برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.از دیگر آثار وی می توان به کتاب راهنمای معلم «فارسی بخوانیم و بنویسیم» اول دبستان اشاره کرد که توسط مؤسسه فرهنگی انتشاراتی اندیشه سازان و مبتکران، با همکاری آمنه احمدی، معصومه سراوانی، رخساره فضلی، عصمت گلی فروشانی به چاپ رسیده است؛ «تا قاف با عشق » «وصف رخساره» «خورشید» و «زبان دستور»، که توسط انتشارات لوح زرین به چاپ رسیده است، از دیگر آثار اوست.زبان فارسی (راهبردهای یاددهی- یادگیری)، ج1، با همکاری دکتر هامون سبطی توسط مؤسسه فرهنگی انتشاراتی اندیشه سازان و مبتکران به چاپ رسیده است.زبان فارسی-راه بردهای یاددهی و یادگیری،ج2، با همکاری دکتر هامون سبطی که این کتاب نیز توسط مؤسسه فرهنگی انتشاراتی اندیشه سازان و مبتکران به چاپ رسیده است. گزیده «تاریخ بیهقی» «داستان های مثنوی» «داستان های کلیله و دمنه» که توسط مؤسسه کتاب همراه در تهران به چاپ رسیده است. زبان و ادبیات فارسی عمومی با همکاری دکتر فریده کریمی و دکتر حسن ذوالفقاری تالیف شده و توسط انتشارات چشمه به چاپ رسیده است. دستور زبان فارسی 1، با همکاری دکتر تقی وحیدیان کامیار، تهران، در انتشارات سمت. «خطّ خوش» در تهران توسط وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است و 4 جلد کتاب های «گویش سیستان» که جلد نخست،به تشریح آواشناسی پرداخته و توسط انتشارات اردیبهشت در تهران به چاپ رسیده است. جلد دوم گویش سیستان که به بررسی ساختمان جمله در گویش سیستان پرداخته است توسط انتشارات دریافت در تهران چاپ شده است. جلد سوم، گویش سیستان که گروه فعلی 1، را بررسی می کند و جلد چهارم گویش سیستان، که گروه فعلی 2 را بررسی می کند در تهران توسط انتشارات دریافت به چاپ رسیده است.
653


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن