تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار فهرست ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتشار فهرست ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان
مجله اقتصادی «فوربز» فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان طی 12 ماه گذشته را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ - 10 September 2014


مجله اقتصادی «فوربز» فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان طی 12 ماه گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان که از سوی مجله معتبر «فوربز» منتشر شد، «جیمز پترسون» رمان‌نویس معروف با 90 میلیون دلار افزایش درآمد طی یک سال گذشته مقام نخست را کسب کرد.

این نویسنده آثار تریلر که دو سال پیش نیز چنین رتبه‌ای را از آن خود کرده بود، در سال 2013 جایگاهش را به «ای.ال جیمز»، نویسنده انگلیسی مجموعه رمان‌های پرفروش «50 طیف خاکستری» واگذار کرده بود. جیمز سال گذشته 95 میلیون دلار به سرمایه‌اش افزود، اما امسال این رقم به 10 میلیون دلار تنزل پیدا کرد و وی را تا جایگاه یازدهم پایین آورد.

«فوربز» این آمار را براساس ارقامی که موسسه معتبر «نیلسن» از فروش کتاب‌های چاپی‌، دیجیتالی و صوتی این نویسندگان به دست آورده ارائه می‌کند.

جیمز پترسون به عنوان پردرآمدترین نویسنده‌ِ دنیا به طور میانگین سالی 14 کتاب منتشر می‌کند. اختلاف فاحش او با «دن براون»، نفر دوم این فهرست، 62 میلیون دلار است. نویسنده‌ی کتاب‌های «رمز داوینچی»، «نماد گمشده»، «فرشتگان و شیاطین» و «دوزخ» ثروت خود را 28 میلیون دلار افزایش داده است.

نام «نورا رابرتز» که لقب ملکه‌ کتاب‌های دیجیتالی را یدک می‌کشد، با 23 میلیون دلار افزایش سرمایه در رتبه سوم دیده می‌شود. «‌دنیل استیل» در سال گذشته 22 میلیون دلار به دست آورده است. وی طی 40 سال فعالیت ادبی 128 عنوان کتاب به چاپ رسانده و این به معنای انتشار میانگین سه کتاب در سال است. آثار او بیش از 600 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. «ژانت ایوانوویچ» (20 میلیون دلار) هم پنجمین رتبه را در فهرست «فوربز» دارد.

به گزارش گاردین،‌ «جف کینی»، نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش «خاطرات بچه بزدل» تا ژوئن 2014 توانسته 17 میلیون دلار به جیب بزند و پس از او از «ورونیکا راث» با همین میزان افزایش درآمد نام برده شده است.

«جان گریشام» و «استفن کینگ» که هر دو از نویسندگان سرشناس آمریکایی هستند و کارهایشان بسیار مورد اقتباس قرار می‌گیرد نیز 17 میلیون دلار به ثروت خود افزوده‌اند و رتبه ششم را با کینی و راث تقسیم کرده‌اند.

استفن کینگ، نویسنده‌ی آثاری چون «مسیر سبز»، «رستگاری در شائوشنگ» و «درخشش» است که اقتباس‌های موفق آن‌ها در سینما مندگار شده‌ است. «زیر گنبد» و ادامه ‌رمان «درخشش» کارهای سال‌های اخیر کینگ هستند که به سرعت از سوی کمپانی‌های تلویزیونی مورد استقبال قرار گرفتند.

کتاب‌های گریشام هم که از نویسندگان مطرح رمان‌های حقوقی است، بسیار مورد توجه سینماگران و کمپانی‌های تلویزیونی هستند.‌ هجدهمین رمان او با عنوان «شیاد» یکی از پرطرفدارترین تریلرهای جنایی سال شد و دومین رمان با جلد سخت در فهرست پرفروش‌ترین‌های سال 2012 لقب گرفت.

«سوزان کالینز»، خالق رمان‌های «عطش بقا» با 16 میلیون دلار افزایش سرمایه رتبه‌ی هفتم را کسب کرد و پس از او «جی.کی رولینگ» که از ثروتمندترین زنان انگلیس محسوب می‌شود، هشتمین نویسنده جهان در فهرست پردرآمدترین‌های «فوربز» نام گرفت. خالق «هری پاتر» در سال گذشته 14 میلیون دلار افزایش درآمد داشته است.

«جورج آر.آر مارتین» (12 میلیون دلار)، «دیوید بالداچی» (11 میلیون دلار)، «ریک ریوردن» (10 میلیون دلار)، «ای.ال جیمز» (10 میلیون دلار)، «گیلیان فلین» (9 میلیون دلار) و «جان گرین» (9 میلیون دلار) از دیگر چهره‌های ادبی هستند که نامشان به ترتیب در فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان از دید مجله «فوربز» آمده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن