تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث فولادسازی نزدیک خلیج فارس و دریای عمان با ظرفیت 10میلیون تن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت: احداث فولادسازی نزدیک خلیج فارس و دریای عمان با ظرفیت 10میلیون تن تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ساخت کارخانه های فولاد در مناطق نزدیک به خلیج فارس و دریای عمان با ظرفیت 10 میلیون تن در نظر گرفته شده است.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان افزود: کارخانه های فولاد باید نزدیک دریا ساخته شوند و به همین دلیل قصد داریم برنامه مزبور به مورد اجرا گذاشته شود.
وی با بیان اینکه کارخانه های فولاد نیاز مبرم به آب دارند، اظهار داشت: موضوع برطرف ساختن کمبود آب این واحدها نیاز به اتخاذ تمهیدات مناسب دارد که یکی از آنها استفاده چندباره از آب در کارخانه های فولادی است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو، بر لزوم مکان یابی صحیح برای اجرای طرح های فولادی تاکید کرد و افزود: ایران خاستگاه و پایگاه توسعه ای صنعت فولاد است و دولت نسبت به سرنوشت مجموعه های فولادی بی تفاوت نیست.
کرباسیان نهایی شدن طرح جامع فولاد را تا پایان شهریور ماه یادآور شد و گفت: با ایجاد کارخانه های جدید فولاد در بندرعباس و مناطق نزدیک به دریا می توان موجب خودکفایی در این صنعت شد و بحران کمبود آب برای صنعت فولاد را نیز پشت سر گذاشت.
وی، یکی از فعالیت های سازمان ایمیدرو را حل مشکل کم آبی واحدهای فولادی دانست و افزود: چنانچه فناوری برخی از واحدهای فولادی قدیمی تغییر کند، این مسئله سبب می شود تا به سمت کاهش مصرف آب حرکت کنیم.
کرباسیان بر لزوم مدیریت مصرف آب کشاورزی به عنوان یکی از راهکارها تاکید کرد و گفت: چنانچه در بخش کشاورزی به میزان 10 درصد مصرف آب بهبود یابد، می توان پروژه های جدید صنعتی در شهرهای مختلف به مورد اجرا گذاشت.
اقتصام(1)1559**1558


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن