تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805492130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این پاندای ورزشکار دوست داشتنی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نگاهی به سریال انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار»
این پاندای ورزشکار دوست داشتنی

تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 15:07 | شماره خبر : 1634985625746642895 تعداد بازید: 5


سریال انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار یک مجموعه تلویزیونی کمدی ـ اکشن کامپیوتری است که به نوعی ادامه ماجراهای «پو» در فیلم‌های پرفروش و موفق پاندای کونگ‌فوکار است. این کار ساخته مشترک نیکلودئون و دریم ورکز انیمیشن است.

این سریال تلویزیونی برای اولین بار نوامبر 2011 از کانال تلویزیونی نیکلودئون پخش شد. تهیه‌کنندگان این مجموعه پیتر هستینگز، شریل هالیدی، برت هالدز هستند و سرپرست تولید نیز پیتر هستینگز است.
این سریال از سال 2012 تا کنون از کانال‌های تلویزیونی کشورهای متعددی پخش و با استقبال خوب مخاطب کودک و نوجوان روبه‌رو شده و اکنون نیز از شبکه پویا در حال پخش است. همانطور که گفته شد، داستان‌های این مجموعه ماجراهای پو،‌ خرس پاندای پرانرژی، ساده‌دل و همیشه گرسنه‌ای است که با آموزش‌های استاد شیفو به مقام محافظ اژدها رسیده است. او با همراهی پنج انتقامگیر استاد کونگ‌فو ببر، میمون، درنا، افعی و فال‌بین از دره صلح محافظت می‌کند. پو حالا باید مسئولیت‌های زیادی را به عهده بگیرد و با یک سری تبهکار جدید که امنیت دره صلح را به خطر می‌اندازند، مبارزه کند. او یاد می‌گیرد که محافظ اژدها بودن یک مقصد نیست؛ بلکه پیمودن مسیر یک سفر است که متاسفانه برای پو در اغلب موارد این مسیر سر بالایی است. این سریال در مجموع با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو بوده است و طی سال‌های 2012 تا 2014 بارها نامزد دریافت جوایز آنی و امی در رشته‌های مختلف بوده و تاکنون برنده چهار جایزه امی و سه جایزه آنی شده است. این سریال بعد از مجموعه «پنگوئن ماداگاسکار» دومین کار مشترک دریم ورکز انیمیشن و نیکلودئون است. در ادامه مطلب با نحوه ساخت این مجموعه از زبان سازندگان آن آشنا می‌شویم. سال 2012 سال فوق‌العاده‌ای برای پو بود. زیرا هم فیلم دوم پاندای کونگ‌فوکار روی پرده سینما رفت و هم سریال انیمیشن مخصوص او نیز از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد. تهیه‌کننده اصلی مجموعه ـ که سابقه طولانی در صنعت انیمیشن دارد ـ در ساخت کارهای موفقی مثل پینگی و برین، ماجراهای تاینیتون، موچا لوچا و فیلم سینمایی چطور اژدهایتان را رام کنید، شرکت داشته است. وی درباره این مجموعه چنین می‌گوید: این کار در واقع ادامه فیلم اول است. پو محافظ اژدها شده و با دوستانش در قصر جدید زندگی می‌کند. البته فیلم دوم هم شبیه یک نسخه طولانی شده سوپردولوکس گرافیک رایانه‌ای یکی از قسمت‌های سریال نیست. پو با سمت محافظ اژدها وارد ماجرایی می‌شود که تبعات عاطفی هم دربر دارد. من واقعا فیلم اول و شخصیت اصلی را دوست داشتم و ساخت یک مجموعه اکشن - کمدی از این شخصیت و دانستن این نکته که می‌خواهیم این پروژه را با کیفیت بالا کار کنیم، فرصت خوبی برای من و دوستانم بود. شیوه تصویری این مجموعه کاملا مشابه فیلم است.
http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/07/05/635158834406535050.jpg
هستینگز اشاره می‌کند که نیکلودئون با وجود این‌که کار تلویزیونی بودجه و زمان یک فیلم سینمایی را ندارد، در ساخت این مجموعه از بهترین انیمیشن و جلوه‌های رایانه‌ای استفاده شده که تاکنون در تلویزیون سابقه نداشته است. او می‌گوید: در ساخت این اثر، جزئیات بسیار و نورپردازی، موفقیت خوبی به دست آوردیم که پشتکار ما را در مورد داستان و کمدی بیشتر می‌کرد؛ اما حتی با یک مقایسه کوچک در مورد فیلم سینمایی برای ساخت یک کار 80 دقیقه‌ای چهار ساعت زمان و حدود صد میلیون دلار بودجه اختصاص داده می‌شود در حالی که در همین زمان با کسری از این بودجه، ما حدود 1200 دقیقه کار تولید می‌کنیم! البته من این را برای توجیه کردن بیان نکردم؛ بلکه به این دلیل گفتم که چرا از داشتن تصاویر به این خوبی خوشحالم. رونالد پوین‌دکستر مسئول بخش انیمیشن نیکلودئون نیز در مورد شخصیت‌های قوی این سریال می‌گوید: پو مثل باب اسفنجی از مدل شخصیت‌هایی است که تماشاچیان انتظار دیدن آن را در کارتون‌های نیکلودئون دارند. یک شخصیت دوست‌داشتنی، خوش‌ذات، باوفا و بانمک که قلبش از مغزش بزرگ‌تر است. هستینگز به سرپرست داستان‌نویسی این مجموعه اسکات کریمر و تیمش اختیار داد شیوه‌های هوشمندانه‌ای را پیدا کنند که ماجراهای پو سرگرم‌کننده و دیدنی باشد. او می‌گوید: اگر داستان کار خوبی در بیاید، همه چیز از آن پیروی می‌کند و خوب جواب می‌دهد؛ اما اگر داستان کسالت‌آور باشد، بقیه چیزها هم خوب پیش نمی‌رود. یکی از چیزهایی که موجب می‌شود یک برنامه واقعا از بقیه کارها متمایز شود، توجه و پرداختن به زندگی احساسی شخصیت‌هاست. هستینگز می‌گوید: می‌خواستم در بازیگری شخصیت‌ها قدری ظرافت وجود داشته باشد. وقتی که می‌بینید شخصیت‌ها فکر می‌کنند و وارد مقوله‌های احساسی می‌شوند، با آنها ارتباط برقرار می‌کنید. وقتی حس کردم ما این مورد را از انیماتورها می‌گیریم، ناظر تهیه، کارگردان‌ها و گروه هنرمندان را تشویق کردم که وارد این مقوله شوند که آنها هم بسیار استقبال کردند. وقتی کارهای اولیه را مرور می‌کردیم، کاملا می‌توانستیم درباره افکار و احساسات آشکار شده شخصیت‌ها صحبت کنیم و این خیلی عالی بود؛ چون وقتی شما بتوانید احساس را در چهره ببینید، می‌توانید دیالوگ را حذف کنید. مطابق آنچه معمول است، حجم زیادی از انیمیشن این مجموعه در کشورهای دیگر انجام شد. البته تدوین و اتمام آن در استودیوی دیجیتال نیکلودئون صورت گرفت. علاوه بر این استودیو سکانس‌های عناوین اصلی هر قسمت را که به صورت دو بعدی است (مشابه صحنه‌های آغازین فیلم اول و دوم) به سرپرستی رندی دورمانس انجام داد.
http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/01/635443970229149562.jpg
به گفته دورمانس آنها از همان ابزارهایی استفاده کردند که همه کمپانی‌های تولید انیمیشن استفاده می‌کنند. مایا و فوتوشاپ نرم‌افزارهای اصلی برای تولید انیمیشن و نورپردازی بودند. هستینگز عقیده دارد: مجموعه کونگ‌فو پاندا یک برنامه فوق‌العاده در یک گروه سازنده بااستعداد است که همه از کار کردن روی آن لذت برده‌اند. گرافیک رایانه‌ای هم دیگر واقعا به بلوغ رسیده است، هم از نظر تکنیکی و هم از این نظر که افراد با تجربه‌ای با آن کار می‌کنند. بنابراین مساله دیگر این نیست که آیا انجام این کار ممکن است یا نه؟ بلکه مساله این است که چه چیزی را می‌خواهید شرح دهید. این پاندای محافظ دوست‌داشتنی هرچند روش‌های غیرمعمول خودش را دارد که حتی کفر رفقایش را هم در می‌آورد، ولی باعث صرفه‌جویی در وقت هم می‌شود. منحصر به فرد بودن او چیزی است که وی را از بقیه دوستانش متمایز می‌کند و موجب می‌شود این مجموعه هم از بسیاری کارهای دیگر سر باشد. او واقعا مظلوم است و سبک خلاف عرف او دلیلی بزرگ‌تر از یک کمدی صرف دارد و به بیننده‌ها یادآوری می‌کند که متفاوت بودن اشکالی ندارد و بعضی مواقع قهرمانان از غیرمنتظره‌ترین گروه‌ها به وجود می‌آیند. (پریسا کاشانیان/ ضمیمه قاب کوچک)


تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 15:07 | شماره خبر : 1634985625746642895 تعداد بازید: 5





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن