تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802683342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دماوند: تبعیت از ولی فقیه مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه دماوند: تبعیت از ولی فقیه مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود تهران بزرگ- ایرنا- امام جمعه دماوند گفت: تبعیت از ولی فقیه، وحدت کلمه، همدلی و همراهی مردم مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بود.


حجت الاسلام و المسلمین "محمد علاءالدینی" در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس با برگزاری عملیات ها و فجرآفرینی ها، افتخار باشکوهی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کرد که بسیار نیز مهم و سرنوشت ساز بود.
وی با بیان اینکه عظمت دوران هشت سال دفاع مقدس نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمامی مسلمان جهان مورد توجه است، بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی را در زنده نگاه داشتن آن دوران تاریخی ایفا می کند.
امام جمعه دماوند ادامه داد: گرچه دشمن از غرب، شرق و جنوب کشور برای نفوذ به خاک ایران کوشید ولی نگاه ویژه خداوند متعال، رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و نیز همدلی و تلاش ملت ایران، این کشور حفظ شد.
علاءالدینی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحول ویژه ایی در کشور ایجاد کرد و دفاع مقدس این تحول عظیم را تکمیل نمود که این مهم را می توان در وصیت نامه شهدا و مستندات موجود از خاطرات آنان دید.
وی نقش خبرنگاران و مستند سازان را در ثبت دوران تاریخی هشت سال دفاع مقدس موثر و ویژه دانست و گفت: باید برای حفظ ارزش ها و آرمان های آن دوران تلاش کنیم زیرا دفاع همه جانبه آنان برای حفظ اسلام بود و امروز هرچه داریم از خون پاک شهدا است.
این مقام مسوول به برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در دماوند اشاره کرد و از نهادهای نظامی، فرهنگی و اجرایی شهرستان خواست تا در این راستا گام های ارزشمندی بردارند.
** برگزاری مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در دماوند
در ادامه این جلسه امام جمعه دماوند ضمن تشکر از ملت ایران و نیز رئیس جمهور کشور، هیات دولت، روسای قوا و تمامی بدنه نظام به جهت عیادت از مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رییس جمهوری در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای ساعتی پس از عمل جراحی بهبودی و سلامتی کامل ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد.
وی ادامه داد: حجت الاسلام روحانی در مصاحبه خود نیز اعلام کرد که همه مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به ملت ایران و جهان اسلام دعا کنند.
علاءالدینی با اشاره به برگزاری مراسم دعای توسل در مسجد جامع دماوند به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری، بیان کرد: این مراسم که همزمان در بسیاری از نقاط کشور برگزار می شود، شهرستان دماوند نیز به شکرانه صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب این مراسم باشکوه را برگزار می کند.
تهرام/7246/1348


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن