تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون اختصاصي دکتراي مدرسي معارف اسلامي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۲۱ب.ظ)
معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي: آزمون اختصاصي دکتراي مدرسي معارف اسلامي برگزار مي‌شود معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي از برگزاري آزمون اختصاصي دکتراي مدرسي معارف اسلامي در پنج گرايش 21 شهريور امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ حجت‌الاسلام سيد حسين رکن‌الديني با اشاره به برگزاري آزمون اختصاصي دکتراي معارف اسلامي در پنج گرايش اظهار کرد: اين آزمون در گرايش‌هاي انقلاب اسلامي، تاريخ و تمدن اسلامي، مباني نظري اسلام،‌ قرآن و متون اسلامي و اخلاق اسلامي برگزار مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: هزار و 150 نفر در آزمون دکتراي امسال ثبت‌نام کردند که از اين تعداد 270 نفر از متقاضيان بانوان هستند.
معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي عنوان کرد: اول دي نتايج اوليه آزمون اختصاصي دکترا دو برابر ظرفيت مجاز اعلام مي‌شود و در نهايت 30 نفر در مرحله نهايي پذيرفته مي‌شود که در بهمن ماه سال جاري به تحصيل مي‌پردازند.
وي با بيان اينکه دانشگاه معارف اسلامي تنها از طريق آزمون اختصاصي دانشجو مي‌پذيرد، گفت: دانشگاه‌هاي تهران، ‌شهيد بهشتي، باقرالعلوم، فردوسي مشهد و... از طريق آزمون سراسري در اين رشته دانشجو مي‌پذيرند.
رکن‌الديني يادآور شد: آزمون اختصاصي دکتراي دانشگاه معارف اسلامي به صورت تشريحي 21 شهريور سال جاري در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه باقرالعلوم واقع در پرديسان، انتهاي بلوار دانشگاه برگزار مي‌شود.
وي عنوان کرد: داوطلبان براي دريافت کارت ورود به جلسه مي‌توانند 19 و 20 شهريور سال جاري از طريق پايگاه اطلاع‌رساني www.maaref.ir اقدام کنند، کساني که نتوانستند از اين طريق کارت آزمون خود را دريافت کنند 21 شهريور پيش از برگزاري آزمون مي‌توانند کارت خود را دريافت کنند.
معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي خاطرنشان کرد: 100 نفر دانشجوي کارشناسي ارشد در مقطع کارشناسي ارشد در سال تحصيلي جديد پذيرش شده‌اند و در مجموع 700 نفر در مقاطع کارشناسي ارشد و دکترا مشغول تحصيل هستند.
وي يادآور شد: 200 نفر از دانشگاه معارف اسلامي فارغ‌التحصيل شدند که اين تعداد شامل 60 نفر در مقطع دکترا و 140 نفر در مقطع کارشناسي ارشد هستند.
رکن‌الديني خاطرنشان کرد: رشته توسعه و ترويج فرهنگ ديني در مقطع کارشناسي ارشد در سه گرايش مديريت،‌ تبليغ و مشاوره از دو سال گذشته راه‌اندازي شده که به دليل آنکه در گرايش تبليغ به حد نصاب لازم نرسيد پذيرش صورت نگرفت، اکنون تنها 20 نفر در دو گرايش مديريت و مشاوره مشغول تحصيل هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن