تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805555304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود نیروی انتظامی برای جمع کردن بساط ناصرخسرو


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
غذا و دارو ,شبکه قاچاق ,دیناروند ,دارویی,دارو
ورود نیروی انتظامی برای جمع کردن بساط ناصرخسرو رئیس سازمان غذا و دارو از عرضه مکمل‌های مجاز بدنسازی در باشگاه‌های ورزشی و برخورد جدی با عرضه‌کنندگان محصولات بدنسازی قاچاق خبر داد و گفت: در حوزه مکمل‌ها شبکه قاچاق فعال‌تر از بخش رسمی عمل می‌کند.




رسول دیناروند امروز در حاشیه اولین همایش شرکت های صنعت پخش ایران که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، در مورد رقم بدهی بیمارستان ها به شرکت های پخش دارویی، گفت: سال گذشته رقم بدهی بیمارستان ها در آخرین ارزیابی انجام شده 800 میلیارد تومان بوده که اکنون به 900 میلیارد تومان رسیده است. وی افزود: یکی از کمبودهای دارویی که در بیمارستان ها گزارش شده به دلیل بدهی معوقه شرکت های دارویی بوده است. دیناروند اظهار کرد : وزارت بهداشت تلاش می کند تا مطالبات شرکت های دارویی را جبران کند به طوری که سال گذشته دولت بخش عمده ای از بدهی آنها را جبران کرد، هر چند که کسری های زیادی وجود داشت و تعرفه ارائه خدمات پائین بود. رئیس سازمان غذا و دارو در مورد آخرین تفاهمنامه های پوشش بیمه ای داروها گفت: تفاهمنامه با بیمه تغییر نمی کند بلکه قرار است فهرست داروهایی که بیمه می شوند توسعه یابند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. وی نسبت به قاچاق مکمل های بدنسازی و ورزشی به کشور هشدار داد و گفت: این درحالی است که واردات رسمی این مکمل ها و تولید آنها توسط شرکت های معتبر را داریم، اما شبکه قاچاق فعال تر از بخش رسمی عمل می کند. دیناروند از تفاهمنامه جدید با وزارت ورزش در این زمینه خبر داد و افزود : در این تفاهمنامه باشگاه های ورزشی از ارائه فرآورده های غیرمجاز دارویی و مکمل های بدنسازی به ورزشکاران منع می شود. رئیس سازمان غذا و دارو در رابطه با فروش مکمل های قاچاق در بازار ناصرخسرو و برخورد نیروی انتظامی، گفت: عرضه این اقلام دارویی در بازار ناصرخسرو موضوع کهنه ای است که اگر عرضه قانونی را توانمند کنیم و نیازهای واقعی را برآورده کنیم، بخش زیرزمینی به فرآورده های تقلبی و قاچاق محدود می شود و در این صورت نیروی انتظامی می تواند با آنها برخورد کند. دیناروند همچنین ادامه داد : وزارت بهداشت در مورد دارو تلاش کرده تا انحصار آن در دست شرکت های پخش قرار گیرد و امسال نیز ساماندهی تجهیزات پزشکی را دنبال می کند. سعی خواهیم کرد که سایر خدمات سلامت محور مانند کالاهای آرایشی و بهداشتی، فرآورده های طبیعی و سنتی، مکمل ها، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی ساماندهی شوند تا مبارزه با قاچاق بهتر انجام شود. دیناروند ابراز کرد: اعداد و رقم قاچاق بسیار سرسام آور است و به اقتصاد کشور زیان می زند. این در حالی است که در زمینه کالاهای سلامت محور وزارت بهداشت کمترین قاچاق در حوزه دارو است و مکمل های غذایی، ورزشی، آرایشی و بهداشتی سهم قاچاقشان از سهم رسمی بیشتر است. رئیس سازمان غذا و دارو افزود: حتی در فرآورده های غذایی سهم قاچاق بالاست و بسیاری از فرآورده هایی که مجوز ندارند، در فروشگاه ها یافت می شوند و بیانگر این است که شبکه قاچاق در کشور فعال است و اگر شرکتهای پخش ساماندهی شوند، فعالیت شبکه قاچاق نسبت به سال گذشته کاهش می یابد. وی همچنین در رابطه با اخباری مبنی بر افزایش قیمت لبنیات در پی وجود روغن پالم در آنها اظهارکرد: برخورد با شرکت های متخلف که دارای روغن پالم بودند، باعث افزایش مصرف شیر خام شد و همین امر به افزایش فرآورده های شیر و لبنیات منجر شد. دیناروند گفت: اما در مورد تخلفاتی که در لبنیات انجام شد که تعدادشان هم کم است، حذف آنها تأثیری در افزایش قیمت لبنیات نداشته است. (فارس)


سه شنبه 18 شهریور 1393 13:18    بازدید:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن