تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري ماهواره با برخورد نيروي انتظامي کفايت نمي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۲۸ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در هلال احمر لرستان: جمع آوري ماهواره با برخورد نيروي انتظامي کفايت نمي کند نماينده ولي فقيه در هلال احمر لرستان با بيان اينکه جمع آوري ماهواره با برخورد نيروي انتظامي کفايت نمي کند گفت: جمع‌آوري ماهواره نياز به کار فرهنگي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام بهزاد پيروزفر ظهر امروز در نشست فرهنگي با حضور حلقه سرگروه‌هاي بسيج جامعه پزشکي لرستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، اظهار داشت: غرب و کشورهاي استکبار به منظور مبارزه با نظام جمهوري اسلامي و دستيابي به منافع خود، کودتاي را برعليه نظام طراحي و جنگ نظامي به مدت 8 سال بر ايران تحميل کردند.
وي با بيان اينکه کشور ايران در جنگ تحميلي 300 هزار شهيد گلگون کفن را تقديم انقلاب کرد گفت: پس از شکست‌هاي پياپي در مقابل ملت ايران وارد جنگ فرهنگي شده‌اند و براي رسيدن به اهداف خود به دنبال تهاجم فرهنگي هستند.
وي با اشاره به اينکه ماهواره يکي از مهمترين ابزارهاي تهاجم فرهنگي است، افزود: سال 83، سه شبکه به زبان فارسي وجود داشت، اما در سال 91، 125 شبکه ماهواره‌ايي فارسي زبان راه‌اندازي شده است.
نماينده ولي فقيه در هلال احمر لرستان گفت: حدود 115 ميليون نفر فارسي زبان در دنيا وجود دارد، کشورهاي غربي هزينه هاي زيادي براي راه اندازي شبکه هاي فارسي زبان متحمل شدند ،آنها بروي ماهواره سرمايه گذاري عجيبي کردند.
وي با اشاره به اينکه هم اکنون شبکه اهل‌بيت ،شبکه سلام مختص به امام زمان، شبکه کلمه به مديريت وهابيون و 9 شبکه ماهواره‌ايي ديگر راه‌اندازي شده‌اند افزود: اين شبکه ها به مسائل اعتقادي، سياسي و حزبي مي‌پردازند و توسط مخالفان نظام جمهوري اسلامي اداره مي‌شوند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: دين گريزي، بي توجهي و سهل شمردن ارزش ها از اهداف دشمن در ارائه محتواي برنامه هاي ماهواره است.
اين مقام مسئول وجود ماهواره را منشاء بسياري از معضلات فرهنگي کنوني جامعه دانست، افزود: بدحجابي و بي‌حجابي، تزلزل بنيان خانواده، کاهش جمعيت و افزايش طلاق از مهم‌ترين آسيب‌هاي وجود ماهواره در خانواده‌ها است.
حجت السلام فيروز فر پخش زياد سريالهاي ترکي را از برنامه هاي در شبکه هاي مختلف ماهواره عنوان کرد و گفت: ،هدف آنها ترويج اسلام ترکي است،آنها معتقدند که مي شود هم ابتذال داشت و هم مي توان مسلمان بود.
وي اضافه کرد: در سريالهاي ترکي که پخش مي شود تمام سريال ابتذال نيست بلکه قسمت هاي کوتاه سريال ابتذال است ،آنها مي خواهند در اين زمينه به اهداف خود که همان دور شدن از ارزشهاي ديني است برسند.
وي گفت: براي جمع آوري ماهواره در بين خانوادها تنها نيروي انتظامي کفايت نمي کند بلکه بايد در اين زمينه فرهنگ سازي بين اقشار مختلف و خانواده ها انجام شود.
حجت‌الاسلام پيروزفر اضافه کرد: در جلسات بعدي قسمتهايي از يک سريال پخش مي کنيم و تحليل برروي آن انجام مي دهيم و راهکار ارائه مي دهيم.
وي در ادامه با اشاره به تشکيل حلقه‌هاي صالحين در پايگاههاي مقاومت بسيج گفت: اميدواريم اين حلقه ها با کنکاش و تحليل بيشتر در جهت شناسايي ابزارهاي تهاجم فرهنگي تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن