تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروری از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران در مقابل متجاوزگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیروری از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران در مقابل متجاوزگران است گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: پیروری از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیشرفت کنونی ملت ایران در مقابل متجاوزگران و زورگویان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گچساران افزود: در نخستین روزهای جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی بر این باور بودند که در کمترین زمان ممکن ایران را شکست دهند، ولی ایثار و فداکاری رزمندگان و عنایات پروردگار نتیجه را بر عکس کرد.
وی بیان کرد: مقاومت، صبر و بردباری، ایمان، اعتقاد بخدا و از خودگذشتگی ملت ایران در برابر زورگویان و متجاوزگران موجب ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی شد.
رحیمی افزود: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت مردمی و همکاری و همراهی نهاد های دولتی به بهترین شکل ممکن در این شهرستان برگزار شود.
وی اظهار کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این نشست گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان ممکن برای بیان و انتقال ارزش ها، رشادت ها، از خودگذشتگی های و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله بر علیه رژیم بعثی است.
سرهنگ جهانگیر انصاری با بیان اینکه در این هفته تمام ابعاد فرهنگی دوران دفاع مقدس برای مردم جامعه تبیین شود گفت: برای این منظور همکاری و هماهنگی دستگاه های فرهنگی این شهرستان نیاز است.
وی ابراز داشت: رژیم بعثی بر این باور بودند که به دلیل نوپا بودن انقلاب اسلامی یارای مقابله با هیچ کشوری را ندارد حملات خود را علیه ملت ایران شروع کرد اما ملت ایران پیروز این حماشه شدند.
انصاری تصریح کرد: ملت ایران امنیت و آسایش کنونی خود را مدیون خون شهدا، رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام است.
مشارکت دستگاههای دولتی در امر برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت، ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه صلواتی، غبار رویی گلزار شهدا از مهمترین مصوبات این نشست بود.
7461/671


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن