تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815051686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت‌ باورهای دینی مهمترین راه‌حل معضل اعتیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس: تقویت‌ باورهای دینی مهمترین راه‌حل معضل اعتیاد است خبرگزاری پانا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه بتا مواد مخدر استان فارس گفت: تقویت باورهای دینی جامعه، مهمترین و تاثیرگذارترین راه‌حل معضل اعتیاد است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور ساعت 09:05



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا ابراهیمی با تاكید بر استفاده از ظرفیت روحانیون در پیشگیری و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، گفت: با تقویت‌ باورهای دینی و از طریق آگاهی‌بخشی و متقاعدسازی عموم مردم می‌توان معضل اجتماعی اعتیاد را در جامعه كم رنگ و نقشی موثر در پیشگیری ایفا كرد.
ابراهیمی كه در جلسه مشترك كمیته‌های فرهنگی و پیشگیری و توسعه مشاركت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس سخن می‌گفت، اضافه كرد: شواهد نشان می‌دهد، رابطه معنادار و با ثباتی بین معنویت و سلامت افراد وجود دارد.
وی ادامه داد: بی‌توجهی به باورهای مذهبی و فاصله گرفتن از ارزش‌های معنوی و در مقابل گرایش به ارزش‌های مادی و ظاهری یکی از عوامل مهمی است که شاید بتوان گفت در کنار عدم کنترل والدین باعث ایجاد انواع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، بین نوجوانان و جوانان می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: مذهب به زندگی فرد جهت می‌دهد و از او به هنگام فشارهای روانی روزمره حمایت می‌کند و می‌تواند عاملی بازدارنده در برابر آسیب‌های اجتماعی خصوصاٌ پدیده شوم مواد مخدر باشد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس از دستگاه‌های عضو كمیته فرهنگی و پیشگیری خصوصاٌ سازمان تبلیغات اسلامی استان به لحاظ همكاری و تعامل موثر با دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی كرد.
ابراهیمی گفت: قطعاٌ با برنامه‌ریزی مدون در سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان موضوعاتی از قبیل مضرات مواد مخدر، اهمیت سلامت جسم و روح، شیوه‌های پیشگیری از اعتیاد و مشکلات رفتاری و همچنین شیوه‌های زندگی سالم از منظر اسلام را از طریق روحانیون و مبلغین تبلیغ و زمینه‌ارتقا آگاهی‌های جامعه را فراهم كرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن