تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگزاري بانک دي رتبه الف گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۱ب.ظ)
کارگزاري بانک دي رتبه "الف" گرفت کارگزاري بانک دي پس از چند سال تلاش بي‌وقفه موفق شد رتبه "الف" فعاليت را از سازمان بورس اوراق بهادار دريافت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين رضوي اميري مديرعامل شركت كارگزاري بانك دي با اعلام اين خبر اظهار کرد: بعد از حدود سه سال فعاليت و تلاش مستمر، افزايش سرمايه و تجهيز امکانات بالاخره در اوايل شهريور ماه 93، سازمان بورس رتبه کارگزاري را از ب به الف ارتقاء داد.
وي با تبريک اين موفقيت به مديرعامل، هيات مديره و همه کارکنان گروه مالي دي ادامه داد: گسترش دامنه فعاليت‌ها در شرکت‌هاي بورس و فرابورس از جمله مهم‌ترين مزاياي داشتن رتبه الف در يک کارگزاري است.
وي همچنين به ديگر مزاياي دريافت اين رتبه اشاره کرد و گفت: انجام معاملات سهام، حق تقدم سهام، اوراق صکوک، اوراق مشتقه و ساير اوراق پذيرفته شده در بورس، معاملات بر خط، معاملات آتي سهام، مشاور پذيرش سهام و مشاور عرضه سهام از اين پس در کارگزاري دي انجام خواهد شد.
رضوي حضور در بورس کالا را مزيت دوم و مهم ديگر اين رتبه دانست و افزود: بر اين اساس فعاليت در معاملات کالاهاي فلزي، فرآورده‌هاي شيميايي، محصولات کشاورزي، سيمان و اوراق مشتقه پذيرفته شده در بورس هاي کالايي براي کارگزاري دي ميسر شده است.
مديرعامل شرکت کارگزاري بانک دي تاکيد کرد: اما شايد يکي از مهم‌ترين مزيت‌هاي اين اتفاق مجوز فعاليت در بورس انرژي باشد که به ما اجازه مي‌دهد با اخذ رتبه الف امکان فعاليت در معاملات محصولات نفتي و برقي را داشته باشيم.
وي با تشريح روند دريافت اين رتبه طي سال‌هاي گذشته گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در سال‌هاي 1391 و 1392 از جمله تغيير دفتر مرکزي، افزايش سرمايه، توسعه و تکميل امکانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري، جذب نيروهاي متخصص، اخذ گواهينامه‌هاي سازماني 5S، ISO 9001 ، انجام معاملات Online ، افزايش ايستگاه‌هاي معاملاتي، بازاريابي و جذب مشتريان جديد و افزايش حجم معاملات موفق شديم در اول ارديبهشت 93 از سازمان بورس، ارتقاء رتبه از ″ج‟ به ″ب‟را به دست آوريم.
رضوي اميري با اشاره به برنامه‌هاي اين شرکت براي دريافت پله بالاتر ادامه داد: پس از آن ارتقا و پيرو برنامه ارائه شده در جلسه مديران عامل شرکت‌هاي تابعه گروه مالي دي متعهد شديم نسبت به ارتقاء رتبه شرکت به بالاترين سطح آن (الف) در اسرع وقت اقدام کنيم.
مديرعامل شركت كارگزاري بانك دي افزود: بنابراين مراحل تکميلي از قبيل افزايش مجدد ايستگاه‌هاي معاملاتي، ايجاد نمايندگي در شعب باغ فردوس و ميدان مادر بانک دي، خريد دفتر سعادت‌آباد و تجهيز و اخذ مجوز تالار معاملات براي آن، آموزش مشتريان و ايجاد واحد تحليل‌گري و سايت شرکت، افزايش حجم معاملات Online ، کسب مديريت صندوق ارزش آفرينان دي و مواردي از اين دست انجام شد.
به گفته رضوي تعامل سازنده با کانون کارگزاران، شرکت بورس و فرابورس و سازمان بورس اوراق بهادار در اين دوره انجام و متعاقب آن درخواست بازرسي مجدد شرکت براي ارتقاء رتبه کارگزاري به الف به سازمان بورس داده شد که اين درخواست در دستور کار ايشان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: سازمان نيز بر اساس معيارهاي سال 1392 بازرسي‌هاي لازم را انجام داد و خوشبختانه طي نامه شماره 281602/121 مورخ پنجم شهريور 93 رتبه الف شرکت تأييد و رسماً ابلاغ شد.
مديرعامل شركت كارگزاري بانك دي خاطر نشان کرد: علاوه بر کسب رتبه الف، ما در تعداد قابل توجهي از معيارهاي مورد نظر سازمان بورس از جمله کانون کارگزاران، شرکت بورس، سرمايه، تعداد مشتريان، دفتر پذيرش فعال، کارکنان داراي گواهينامه، قابليت سيستم کارگزاري، قابليت سيستم حسابداري و گواهينامه‌هاي سازماني حداکثر امتياز لازم را کسب کرديم.
وي در پايان ضمن قدرداني همه کساني که در اين مسير کارگزاري را ياري کرده‌اند، اظهار اميدواري کرد که کمک به کارگزاري به عنوان يکي از زيرمجموعه‌هاي گروه مالي دي براي دستيابي به اهداف بلندي که براي آن ترسيم شده در اولويت باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن